اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل ارشاد جنوب کرمان خبر داد:

پخش آثار فاخر جشنواره سرود رضوی از شبکه ۲ سیما

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان گفت: آثار فاخر اجرا شده در جشنواره سرود رضوی جیرفت از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

پخش آثار فاخر جشنواره سرود رضوی از شبکه ۲ سیما
حجت‌الاسلام سید‌ احمد حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: با ضبط آثار فاخر اجرا شده در جشنواره سرود رضوی شهرستان جیرفت این آثار از شبکه ۲ سیما پخش می‌شود. 
وی افزود: همچنین آثار برتر که توسط دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضبط شده به صورت سی‌دی در سطح کشور پخش می‌شود.    
حسینی با اشاره به نتایج جشنواره سرود رضوی تصریح کرد: با پایان یافتن نهمین جشنواره سرود رضوی گروه‌های سرود شاهد مدرسه شهید احسانی از استان اصفهان با دریافت تندیس جشنواره، لوح تقدیر و کسب جایزه نقدی 20 میلیون ریالی رتبه نخست را کسب کرد.
وی خاطرنشان کرد: گروه سرود نغمه صبا از استان گلستان با دریافت تندیس جشنواره، لوح تقدیر و دریافت جایزه نقدی به مبلغ 17 میلیون ریال رتبه دوم را به خود اختصاص داد.
مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان عنوان کرد: گروه‌های سرود پرستوهای مهاجر افغانستان از تربت جام و مولا از استان اصفهان به صورت مشترک با دریافت تندیس جشنواره، لوح تقدیر هر گروه مبلغ 8 میلیون ریال رتبه سوم نهمین جشنواره سرود رضوی را به خود اختصاص دادند.
وی با تقدیر از مشارکت و همکاری معاونت‌های اداری، مالی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ادارات آموزش و پرورش جنوب کرمان خاطر‌نشان کرد: مشارکت ارگان‌های مختلف در اشاعه هرچه بهتر سیره رضوی گام مؤثری در مقابله با تهاجم فرهنگی بیگانگان است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول