اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد جنوب کرمان خبر داد:

داوران جشنواره سرود رضوی جنوب کرمان معرفی شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد جنوب کرمان از معرفی داوران جشنواره سرود رضوی جنوب کرمان خبر داد.

داوران جشنواره سرود رضوی جنوب کرمان معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع)، حجت‌الاسلام حسینی،‌ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به مشخص شدن اعضای هیئت علمی و داوران جشنواره سرود رضوی از سری برنامه‌های جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) اظهار داشت: هیئت داوران جشنواره سرود رضوی علیرضا صمدی، مهدی مظاهری و محمد افشار منش به ترتیب از تهران، کرمان و جیرفت هستند.
حجت‌الاسلام حسینی افزود: تاکنون تعداد 30 اثر به دبیر خانه جشنواره ارسال شده که به دلیل استقبال زیاد برخی از استان‌ها در ارسال آثارگر گروه قادر به ارائه یک اثر در این جشنواره هستند.
وی با بیان اینکه جشنواره سرود رضوی ویژه دانش آموزان برگزار خواهد شد خاطر نشان کرد: این جشنواره از تاریخ‌های 12 تا 14 مهر ماه در جنوب کرمان برگزار می‌شود.
وی از جمله اقدامات انجام شده در این زمینه را راه‌اندازی دبیرخانه، شورای سیاست‌گذاری جشنواره و جام فوتسال رضوی ویژه هنرمندان و کنگره بزرگداشت امام زاده سلطان سید احمد ذکر کرد و ادامه داد در همین راستا اعضای دبیر خانه جشنواره نیز مشخص شده اند.
وی از راه‌اندازی اردوی زیارتی حج فقرا به مشهد مقدس ویژه افراد کم بضاعت خبر داد و گفت: برپایی تئاتر زائر به موضوعیت امام رضا(ع) از دیگر برنامه‌های مد نظر تا زمان برپایی جشنواره در جنوب کرمان است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با تقدیر از تعامل و همکاری ادارات آموزش و پرورش با ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای برپایی هرچه بهتر این جشنواره اظهار داشت: چاپ پوستر و فراخوان‌های جشنواره و توزیع آن در سراسر کشور گامی در راستای اطلاع‌رسانی شفاف درباره جشنواره سرود رضوی در کشور بوده است.
وی با اشاره به شناسایی گروه‌های سرود فعال شهرستانی برای حضور در جشنواره سرود رضوی خواستار تعامل بیشتر رسانه‌ها و مدیران اجرایی در برپایی هرچه بهتر این جشنواره در دهه کرامت شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول