اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد جنوب کرمان خبر داد:

ارسال 50 اثر به جشنواره سرود رضوی

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان گفت: با تمدید مدت زمان ارسال آثار به دبیرخانه سرود رضوی، آثار ارسالی به این جشنواره از 20 به 50 اثر افزایش یافت.

ارسال 50 اثر به جشنواره سرود رضوی
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان، حجت‌الاسلام سید احمد حسینی اظهار داشت: با تمدید مدت زمان ارسال آثار به دبیرخانه سرود رضوی، آثار ارسالی به این جشنواره از 20 به 50 اثر افزایش یافت.
وی افزود: آثار رسیده از استان‌های تهران، خراسان رضوی، سمنان، لرستان، فارس، کردستان، بوشهر، اصفهان، مازندران، کرمان، قشم، قم، هرمزگان، مرکزی، گلستان، آذربایجان شرقی و جنوب کرمان هستند.
حسینی تصریح کرد: آثار رسیده متعلق به کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فرهنگی و هنری مساجد، فرهنگی ورزشی بسیج و مدارس هستند.
وی از آغاز داوری آثار رسیده در آینده نزدیک خبر داد و بیان کرد: آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره توسط علیرضا صمدی و وحید شاکری از تهران و محمد افشار‌منش از جنوب کرمان داوری می‌شوند.
وی بیان کرد: پیش از این 35 اثر در پایان مدت زمان تعیین شده برای ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره سرود رضوی ارسال شده بود که با تمدید صورت گرفته، آثار رسیده به 50 اثر افزایش یافته است.
حسینی با اشاره به اینکه زمینه برپایی جشنواره سرود رضوی در جنوب کرمان کاملا مهیاست، خاطرنشان کرد: نخستین دوره جشنواره سرود رضوی در شهرستان جیرفت در دهه کرامت برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: این جشنواره در دو بخش اصلی رقابت گروه‌های سرود و بخش جنبی شامل برگزاری نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی است که با حضور اساتید و صاحب نظران برگزار می‌شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول