اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هیئت داوری آثار رسیده به جشنواره سرود رضوی آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: هیات داوری آثار رسیده به جشنواره سرود رضوی در شهرستان جیرفت آغاز به کار کرد.

هیئت داوری آثار رسیده به جشنواره سرود رضوی آغاز به کار کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از دبیرخانه جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا(ع) حجت‌الاسلام سید احمد حسینی اظهار داشت: هیئت داوران اولین جشنواره سرود رضوی متشکل از علیرضا صمدی ، وحید شاکری و محمد افشارمنش است.
وی بیان داشت: هیئت داوران جشنواره سرود رضوی 50 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره سرود رضوی را برای رقابت زنده انتخاب خواهند کرد.
وی اظهار داشت: جشنواره سرود رضوی 12 و 13 مهر ماه در شهرستان جیرفت برگزار می‌شود.

*آغاز داوری آثار رسیده به همایش تجلی فرهنگ رضوی در ادبیات فارسی
 مسئول ارزیابی و نظارت همایش علمی پژوهشی تجلی فرهنگ رضوی در ادبیات فارسی سطح کیفی مقالات ارسالی به دبیرخانه این جشنواره را مطلوب ارزیابی کرد.
محسن نجفی با بیان این که تاکنون 62 مقاله علمی به دبیرخانه این همایش رسیده است افزود: سال گذشته دبیرخانه این همایش 41 اثر دریافت کرده بود که امسال شاهد رشد کمی و کیفی مقالات علمی ارسال شده به این همایش هستیم.
وی با اشاره به این که استان‌های کرمانشاه ، خراسان رضوی و قم بیشترین تعداد مقالات را به دبیرخانه این همایش ارسال کرده اند گفت: بیشتر مقالات ارسالی از اساتید دانشگاه ، دانشجویان مقطع دکتری و فوق‌لیسانس و دبیران آموزش و پرورش است.  
مراسم اختتامیه همایش علمی پژوهشی تجلی فرهنگ رضوی در ادبیات فارسی از سری برنامه‌های نهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) 11 مهرماه در کرمانشاه برگزار می‌شود. 
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول