اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد جنوب کرمان خبر داد:

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره سرود رضوی

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره سرود رضوی تا 15 شهریورماه جاری تمدید شد.

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره سرود رضوی
حجت‌الاسلام سید احمد حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: مهلت ارسال آثار به جشنواره سرود رضوی جنوب کرمان تا 15 شهریورماه جاری تمدید شد.
حسینی خاطرنشان کرد: پیش از این مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره 10 شهریور ماه تعیین شده بود که در پی تقاضای گروه‌های متقاضی شرکت این زمان تا 15 شهریورماه جاری تمدید شد.
وی با اشاره به اینکه 20 شهریورماه زمان انتخاب آثار برگزیده جشنواره است، تصریح کرد: گروه‌های شرکت کننده تنها مجاز به ارائه یک اثر به دبیرخانه جشنواره هستند.
وی بیان داشت: نخستین جشنواره سرود رضوی از برنامه‌های نهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) است که همزمان با دهه کرامت در جنوب کرمان برگزار می‌شود.
حسینی ابراز داشت: این جشنواره در دو بخش اصلی رقابت گروه‌های سرود و بخش جنبی شامل برگزاری نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی است که با حضور اساتید و صاحب نظران برگزار می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: تا کنون تعداد 20 اثر به دبیرخانه جشنواره سرود رضوی جنوب کرمان ارسال شده است.
وی اظهار داشت: جشنواره سرود رضوی از برنامه‌های نهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) است که همزمان با دهه کرامت در جنوب کرمان برگزار می‌شود.
حسینی اذعان داشت: در جشنواره سرود رضوی گروه‌های دانش‌آموزی آموزش و پرورش، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، گروه‌های سرود کانون‌های فرهنگی و ورزشی بسیج و سازمان هلال احمر می‌توانند شرکت کنند.
وی با اشاره به تمدید زمان ارسال آثار تا 15 شهریور ماه از شرکت کنندگان در این جشنواره خواست تنها یک اثر به دبیر خانه جشنواره ارسال کنند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول