اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

داور جشنواره بین‌المللی سرود رضوی:

سرود رضوی به شناخت امام هشتم عمق می‌دهد

خبرگزاری فارس: داور جشنواره بین‌المللی سرود رضوی گفت: جشنواره سرود رضوی نگاه به سیره و احادیث امام رضا (ع) را به صورت عمیقی برای جوانان و نوجوانان تسریع می‌کند.

سرود رضوی به شناخت امام هشتم عمق می‌دهد
علیرضا صمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت، اظهار کرد: آثار فاخر و خوبی به دبیرخانه جشنواره سرود رضوی جنوب کرمان ارسال شده است که با توجه به امکانات، بسیار خوب و قابل قبول است.
وی بیان کرد: هر کجا که نام و رفتار اهل بیت (ع) در قالب یک اثر و آفرینشی وجود دارد در گام نخست خود سبب حرکت سازنده و مثبت می‌شود.
صمدی تصریح کرد: با توجه به اینکه جشنواره سرود رضوی که از حیث ابعاد اقلیمی و مخاطبان و علاقمندان امام هشتم (ع) مورد توجه و اقبال عمومی قرار گرفته است، این جشنواره می‌تواند، نگاه جوانان و اهالی اندیشه و هنر را به سرمایه و ذخایر دینی ایران که امام رضا(ع) از منابع اصلی آن است، معطوف دارد.
داور جشنواره بین‌المللی سرود رضوی، اضافه کرد: این جشنواره می‌تواند، سیره و احادیث امام رضا (ع) را به صورت عمیقی برای جوانان و نوجوانان تسریع کند.
صمدی، خاطرنشان کرد: فعالیت در این حوزه در سال‌های آینده نقش مهم و مؤثری در فرهنگ دینی و ولایی دارد.
وی گفت: برگزاری جشنواره سرود رضوی در جنوب کرمان و به میزبانی شهرستان جیرفت نقطه عطفی برای مردم این دیار است تا ضمن آشنایی با سایر هنرمندان و اهالی اندیشه در کشور بتوانند در بخش سرود، هنر و موسیقی نواحی تعامل بهتری با برگزیدگان این حوزه داشته باشند.
صمدی با اشاره به اینکه مردم جنوب کرمان می‌توانند در کنار برپایی این جشنواره موسیقی نواحی خود را بهتر در معرض شناخت و معرفی قرار دهند، افزود: مردم جنوب کرمان بازتاب مثبت و سازنده‌ای از این جشنواره برای خود به ارمغان می‌آورند.
وی گفت: امیدواریم در سال‌های آینده تعداد آثار فاخر که ارزش‌های فکری و الهی امام رضا (ع) را بهتر بیان می‌کند در سال‌های آینده از نظر کمی و کیفی رشد یابد.
انتهای پیام؛/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول