اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب پیروزی برابر منتخب اسلامشهر؛

صبای قم با 6 گل آماده دیدار با ذوب آهن شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در دیدار تدارکاتی خود پیش از مصاف حساس هفته دهم با ذوب آهن اصفهان، با شش گل از سد تیم منتخب اسلامشهر گذشت.

صبای قم با 6 گل آماده دیدار با ذوب آهن شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که پنج روز دیگر به دیدار حساس صبای قم در مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته دهم نیم فصل نخست یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باقی مانده است، این تیم در دیدار تدارکاتی برابر منتخب اسلامشهر به میدان رفت.
شاگردان عبدالله ویسی در این مسابقه در مصاف با تیم منتخب اسلامشهر دیداری دوستانه برگزار کردند تا توان خود را برای بازی حساس روز پنج‌شنبه برابر ذوب آهن اصفهان محک بزنند که در پایان این دیدار که به میزبانی صبا به انجام رسید، این تیم با شش گل از سد حریف خود گذشت.
ستاره دیدار تدارکاتی صبای قم در مقابل منتخب اسلامشهر، میلاد سلیمان فلاح بود که به مهاجمی آماده در تیم صبای قم تبدیل شده است و به تنهایی دو گل به ثمر رساند، ضمن اینکه در این دیدار اکبر صادقی، کریم اسلامی، سعید آقاجانی و پژمان شاهپری دیگر گل‌های صبا را وارد دروازه حریف کردند.
این دیدار تنها مسابقه تدارکاتی صبای قم در تعطیلات بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بعد از انجام بازی‌های هفته نهم از هشتم مهر ماه تاکنون بود که شاگردان عبدالله ویسی را از هر نظر برای مصاف با ذوب آهن اصفهان مورد ارزیابی قرار داد.  
صبای قم که در مدت تعطیلی اخیر لیگ برتر بعد از سه روز تعطیلی تمرینات خود را به صورت منظم پشت سر گذاشته است، بعد از این دیدار با حریف اسلامشهری خود، آماده دهمین بازی خود در مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور برابر تیم ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام شهر مقدس قم می‌شود که این مسابقه با توجه به شرایط حساس جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال، یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته دهم نیز محسوب می‌شود.  
تیم فوتبال صبای قم از صبح فردا بار دیگر به تمرینات خود ادامه می‌دهد و روز چهارشنبه بیستم مهر ماه نیز آخرین تمرین خود را در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم برگزار می‌کند تا با آمادگی کامل به مصاف حریف دیرینه خود ذوب آهن اصفهان برود.  
نماینده فوتبال در قم لیگ برتر در حالی آماده مصاف با ذوب آهن اصفهان می‌شود که از 9 مسابقه قبل خود در یازدهمین دوره بازی‌های لیگ برتر فوتبال تاکنون شش پیروزی، یک تساوی و دو شکست کسب کرده است که از این تعداد مسابقه، چهار بازی را در خانه و پنج بازی را در زمین حریفان لیگ برتر به میدان رفته است.
شاگردان عبدالله ویسی از ساعت 17 روز پنج‌شنبه بیست و یکم مهر ماه در دیداری خانگی که پنجمین میزبانی آنها در لیگ یازدهم محسوب می‌شود، از تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پذیرایی می‌کند تا به روند موفقیت های خود در لیگ امسال ادامه دهد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول