اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از فردا؛

دور جدید تمرینات صبای قم آغاز می‌شود‌

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم از فردا دور جدید تمرینات خود را برای دیدار با ذوب آهن اصفهان در هفته دهم لیگ برتر از سر می‌گیرد.

دور جدید تمرینات صبای قم  آغاز می‌شود‌
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فوتبال صبای قم با توجه به زمان باقی‌مانده تا بازی‌های هفته دهم از دور رفت لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، به منظور آماده‌سازی بازیکنان خود، تمرینات منظم همراه با دیداری تدارکاتی برگزار خواهد کرد.
در این تمرینات که همراه با انجام دیداری تدارکاتی برگزار خواهد شد و تا قبل از بازی با ذوب آهن اصفهان به طول خواهد انجامید، بازیکنان تیم فوتبال صبای قم زیر نظر عبدالله ویسی سرمربی و ناصر بختیاری‌زاده، هوشنگ لوینیان و داریوش اسفندیاری مربیان تیم صبا به برنامه‌های آماده‌سازی خود می‌پردازند تا صبای قم با بهترین شرایط در هفته دهم در قم برابر شاگردان منصور ابراهیم زاده قرار گیرد.
برای کسب آمادگی بیشتر به منظور حضوری موفق در ادامه دیدارهای یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کادر فنی تیم فوتبال صبای قم در فرصت باقی مانده تا آغاز هفته دهم، ایجاد هماهنگی تیمی بین بازیکنان است که به همین منظور برنامه‌های مختلفی مورد نظر عبدالله ویسی و همکارانش قرار دارد.
از سوی دیگر بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط کادر فنی تیم فوتبال صبای قم، این تیم در فرصت باقی مانده تا دیدار با ذوب آهن اصفهان در هفته دهم از نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال، روز جمعه نیز یک بازی تدارکاتی برگزار خواهد کرد تا بازیکنان این تیم از نظر شرایط مسابقه نیز محک بخورند و به خوبی برای حضوری قوی در ادامه مسابقات لیگ برتر کشور مهیا شوند.
برای همین منظور صبایی‌ها از صبح فردا، دوازدهم مهر ماه تمرینات خود را در زمین مجموعه ورزشی خیریه عمل تهران از سر می‌گیرند تا عبدالله ویسی با حضور بازیکن مصدوم تیمش یعنی رسول بروش، آخرین هماهنگی‌ها را در تیمش ایجاد کند.
برنامه‌های آماده‌سازی تیم فوتبال صبای قم در تهران در حالی از سر گرفته می‌شود که با تصمیم کادر فنی، بازیکنان صبای قم روزهای اخیر از شنبه تا دوشنبه را استراحت کرده و بار دیگر دور جدید تمرینات آماده‌سازی تیم را برای حضور قدرتمندانه در لیگ یازدهم از سر می‌گیرند.
یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس بعد از تعطیلی 12 روزه به واسطه بازی حساس تیم ملی فوتبال کشورمان برابر بحرین و مشخص شدن برنامه‌ بازی‌های هفته دهم، از روز پنج‌شنبه 21 مهر ماه با برگزاری دیدارهایی حساس پیگیری می‌شود.
مسابقه صبای قم با ذوب آهن اصفهان در هفته دهم از دور رفت یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس روز پنج‌شنبه 21 مهر ماه در ورزشگاه یادگار امام شهر مقدس قم برگزار می‌شود.
انتهای پیام،/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول