اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی؛

صبای قم به مصاف برنده پیکان و پیام می‌رود

خبرگزاری فارس: نخستین دیدار تیم فوتبال صبای قم در جام حذفی فوتبال در روزهای آغازین آبان ماه برگزار می‌شود.

صبای قم به مصاف برنده پیکان و پیام می‌رود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی برنامه مسابقات جام حذفی تیم‌های لیگ برتری مشخص شده است که سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال برای همین منظور تغییراتی را نیز در برنامه برگزاری دیدارهای هفته‌های دهم تا سیزدهم لیگ برتر ایجاد کرده است.
بر اساس برنامه جدید اعلام شده از سوی سازمان لیگ برای برگزاری دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم فوتبال صبای قم باید در این مرحله روز چهارم آبان ماه به مصاف برنده مسابقه تیم‌های پیام فارس و پیکان تهران برود.
میزبان دیدار تیم‌های فوتبال پیام فارس و پیکان تهران در مرحله سوم رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم فوتبال پیکان تهران است که با مربیگری فرهاد کاظمی این فرصت را دارد که در ورزشگاه اختصاصی خود در ایران خودرو تهران، به مرحله چهارم و دیدار با صبای قم صعود کند.
مصاف صبا و برنده مصاف تیم‌های پیکان و پیام فارس در مرحله یک شانزدهم در حالی برگزار می‌شود که شاگردان عبدالله ویسی در تیم صبای قم در صورت برتری برابر یکی از این دو تیم و صعود به مرحله بعدی، کار چندان دشواری تا صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور پیش رو ندارند.
این در حالی است که تیم‌های مطرحی همچون پرسپولیس تهران، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، استقلال تهران، فولاد خوزستان، ذوب آهن اصفهان و چند تیم دیگر مطرح لیگ برتری در طرف دیگر جدول قرار دارند و در واقع راه برای حضور صبا در نیمه نهایی کاملا هموار است.
در سوی دیگر جدول که تیم صبای قم حضور دارد، تیم‌هایی نظر فجر سپاسی شیراز، نفت تهران، نفت آبادان، مس کرمان و مس سرچشمه کرمان از حریفان احتمالی تیم عبدالله ویسی به شمار می‌روند که رویارویی صبا با این تیم‌ها محتمل است.
صبای قم از جمله تیم‌های پر افتخار مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور است که سابقه یک عنوان قهرمانی، یک عنوان نایب قهرمانی و چهار بار حضور در مرحله نیمه نهایی این مسابقات را دارد و امسال نیز بخت خوبی برای موفقیت در جام حذفی دارد.
صبا در شرایطی گام به فصل جدید رقابت‌های فوتبال جام حذفی می‌گذارد که در دو دوره متوالی در سال‌های 89 و 88 از این مسابقات تا مرحله نیمه نهایی صعود کرد که در این مرحله در سال 1388 در شرایطی که در قم میزبان تیم ذوب آهن اصفهان بود و در سال 1389 در حالی که مهمان تیم پیروزی تهران بود، در هر دو بازی، در ضربات پنالتی نتیجه را واگذار کرد و نتوانست جواز صعود به دیدار نهایی را کسب کند.
این تیم در سال 1384 با مربیگری مجید جلالی در فینال تیم ابومسلم مشهد را در مجموع دو مسابقه رفت و برگشت شکست داد و قهرمان جام حذفی شد، ضمن اینکه صبای قم همچنین در سال 1386 در دومین حضور خود در فینال در مجموع دو مسابقه رفت و برگشت مغلوب سپاهان اصفهان شد و به مقام نایب قهرمانی بسنده کرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول