اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبای نوین از سد سرخپوشان بوئین زهرا گذشت

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای نوین قم در نخستین دیدار خود در فصل جدید مسابقات فوتبال جام آزادگان باشگاه‌های کشور، برابر تیم طلایه‌داران سرخپوشان بوئین زهرا به برتری رسید.

صبای نوین از سد سرخپوشان بوئین زهرا گذشت
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فصل جدید مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان از دهم مهر ماه آغاز شد و طی آن تیم‌های مدعی حاضر در گروه‌های مختلف تلاش خود را برای کسب جواز صعود به لیگ دسته دوم آغاز کردند.
در گروه دوم از مرحله مقدماتی این مسابقات یک دیدار حساس در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد که طی آن تیم فوتبال صبای نوین قم در دیداری خانگی میزبان تیم فوتبال طلایه‌داران سرخپوشان بوئین زهرا بود و در نهایت با کسب برتری یک بر صفر مقابل این تیم موفق به کسب سه امتیاز دیدار خانگی شد.
در این دیدار که تعداد قابل توجهی از تماشاگران فوتبال ‌دوست قمی در مجموعه ورزشی تختی آن را به نظاره نشسته بودند، شاگردان عباس رحمانی تلاش زیادی برای کسب پیروزی در نخستین بازی و شروع مسابقات همراه با کسب سه امتیاز انجام دادند تا به خواسته خود رسیدند.
بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال صبای نوین قم در این دیدار سختی‌های زیادی را تحمل کردند تا اینکه در لحظات پایانی بازی با گلی که از روی نقطه پنالتی به دست آمد، موفق شدند تیم فوتبال طلایه‌داران سرخپوشان بوئین زهرا را با شکست یک بر صفر بدرقه کنند.
در حالی که در هر دو نیمه بازی دو تیم چندان چنگی به دل نمی‌زد و بازیکنان تیم فوتبال صبای نوین قم نیز گویا هنوز نیاز به هماهنگی و کار تیمی قوی‌تر و منسجم‌تری دارند، نیمه نخست با بازی متعادل دو تیم در موقعیت‌های گلزنی و درصد مالکیت توپ با تساوی بدون گل پایان یافت.
در نیمه دوم عباس رحمانی، سرمربی تیم فوتبال صبای نوین قم دست به چند تغییر در ترکیب و روش بازی تیمش زد تا بتواند در این دیدار خانگی به سه امتیاز دست یابد اما آنها مزد برتری خود را با گلی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، به‌دست آوردند.
پاس حامد امانی برای علی استواری مهاجم بلند قامت صبای قم سبب شد تا این بازیکن در موقعیت تک به تک با سنگربان حریف قرار بگیرد که ادامه این حرکت منجر به خطای سنگربان طلایه‌داران سرخپوشان بوئین زهرا بر روی مهاجم صبا و اعلام خطای پنالتی شد که این توپ را استواری به گل برتری صبای نوین قم در گام نخست فصل جدید لیگ آزادگان تبدیل کرد.
صبای نوین قم در گروه دوم این مسابقات با تیم‌های فوتبال شاهین کرج، مهد خودرو، طلایه‌داران سرخپوشان بوئین زهرا، آرمین قزوین، عقاب تهران، شاهین تهران، شهرداری چابکسر، شهرداری لنگرود، البرز شهرداری زنجان و تیم روستایی و عشایری تهران هم‌گروه است و در هفته دوم در دیداری خارج از خانه به میدان خواهد رفت.
انتهای پیام،/ج20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول