اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تیم فوتسال صبای قم:

صبای قم بدون غایب به مصاف دبیری تبریز می‌رود

خبرگزاری فارس: مدیر تیم فوتسال صبای قم گفت: دیدار ما با دبیری تبریز حساسیت‌های زیادی دارد و باید برای کسب پیروزی تلاش کنیم.

صبای قم بدون غایب به مصاف دبیری تبریز می‌رود
مهدی جعفری‌یگانه در حاشیه تمرینات آماده‌سازی تیم صبای قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم بیان کرد: دیدار صبای قم با دبیری تبریز از هفته هفتم دور رفت سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر جمعه پانزدهم مهر در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود، دیداری که چهارمین بازی خانگی ما است.
وی تصریح کرد: در این دیدار تمام بازیکن اصلی تیم فوتسال صبای قم در ترکیب تیم هستند، زیرا محمد کوهستانی بعد از رفع مصدومیت از ناحیه دست شرایط خوبی به دست آورده است و دیگر بازیکنان نیز در شرایط خوبی در کنار تیم خواهند بود.
مدیر تیم فوتسال صبای قم افزود: ما در شش هفته گذشته با کسب 15 امتیاز از بازی مقابل تیم‌های قدری همچون راه ساری، میثاق، شهرداری ساوه و پرسپولیس به رده سوم جدول صعود کرده‌ایم، بنابراین برای اینکه از در ادامه نیز در جمع مدعیان باشیم باید از بازی مقابل دبیری تبریز برای کسب پیروزی بهترین استفاده را ببریم.
وی اضافه کرد: صبای قم در مقایسه با دوره‌های گذشته لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با قدرت در لیگ برتر حضور یافته و تیم ما برای تمام رقبا قوی و قابل احترام است، همین مهم انگیزه ما را برای کسب برتری مقابل دبیری تبریز و موفقیت در لیگ هفتم افزایش می‌دهد.
جعفری‌یگانه با اشاره به حساسیت بازی مقابل تیم فوتسال دبیری تبریز تصریح کرد: با اطلاعاتی که از سوی کادر فنی به بازیکنان داده‌ شده است، از حریف به خوبی شناخت داریم و صبای قم با آگاهی کافی از نقاط ضعف و قوت آنها گام به زمین مسابقه خواهد گذاشت.
وی ادامه داد: اگر بازیکنان ما تنها گوشه‌ای از بازی‌ که در مسابقه قبل مقابل راه ساری در هفته ششم ارائه کردند، در بازی عصر فردا برابر دبیری تبریز به نمایش بگذارند، مطمئنم کسب سه امتیاز از این دیدار خانگی در حضور تماشاگران خوب قمی برای ما کاملا آسان و امکان‌پذیر است.
مدیر تیم فوتسال صبای قم خاطرنشان کرد: سابقه بازی‌های صبای قم و دبیری تبریز در دو فصل اخیر لیگ برتر نشان می‌دهد که تیم صبای قم مقابل حریف خود همواره خوب و مثبت عمل کرده است و با همین انگیزه ما برای کسب یک پیروزی پرگل و کسب سه امتیاز تلاش می‌کنیم.  
جعفری‌یگانه با اشاره به وضعیت تیم دبیری تبریز در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اظهار کرد: این تیم در این فصل مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر حریفان خود خوب عمل نکرده است و مطمئنا در این بازی انگیزه‌های زیادی دارد و با توجه به شرایط مناسبی که در جدول دارد، قطعا در این مسابقه به دنبال امتیاز است.
تیم فوتسال صبای قم در حال حاضر در مکان سوم جدول 14 تیمی لیگ برتر فوتسال ایستاده است و در هفته هفتم ‌در دیداری خانگی برابر تیم مدعی دبیری تبریز میدان خواهد رفت که این دیدار از ساعت 16 عصر جمعه پانزدهم مهر ماه در قم برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول