اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان خبر داد:

شتاب علمی ایران 11 برابر بالاتر از میزان جهانی

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: شتاب علمی در ایران 11 برابر بالاتر از میزان جهانی است.

شتاب علمی ایران 11 برابر بالاتر از میزان جهانی
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی پیش از ظهر امروز در جمع مدیران اظهار داشت: اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها طرحی است که با جرات و جسارت تمام مطرح و به مرحله اجرا رسید.
وی با بیان اینکه بسیاری از افراد فکر اجرا کردن قانون هدفمندی را در کشور داشتند، ولی به علت بزرگ بودن این طرح جرات اجرایی کردن آن را نداشتند، افزود: اراده قوی مدیران ذی‌ربط در این زمینه موجب اجرای موفق این طرح شده است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان یادآور شد: در حال حاضر عدالت در کشور برقرار شده و حق به صاحب حق رسیده است.
وی گفت: در حال حاضر هیچکس در سر سفره گرسنه نیست و این امر یکی از نتایج مهم قانون هدفمندی یارانه‌ها است.
احمدی با بیان اینکه قانون هدفمندی یارانه‌ها یک دستاورد بزرگ برای هر دولت محسوب می‌شود، اضافه کرد: در دولت دهم به غیر از هدفمندی یارانه‌ها اقدامات بسیاری انجام شده است، که در خور ستایش است.
وی در ادامه با اشاره به توزیع سهام عدالت در کشور بیان کرد: تاکنون 43 هزار میلیارد تومان سهام برای بالا بردن قدرت سرمایه در کشور توزیع شده است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان همچنین با اشاره به بحث اشتغال و اقدامات صورت گرفته در این زمینه یادآور شد: در طول دولت نهم و دهم در این زمینه نیز اقدامات قابل توجه و چشم‌گیری صورت گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر کشور ایران در بسیاری از حوزه‌ها سرآمد کشورهای منطقه بوده و حرفی برای گفتن دارد.
احمدی پیشرفت چشمگیر در حوزه نانو تکنولوژی و پزشکی را از جمله دستاوردهایی برشمرد که در طول دولت نهم و دهم به دست آمده است.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر شتاب علمی در ایران 11 برابر بالاتر از میزان جهانی است، ادامه داد: کسب این رتبه با تلاش محققان و پژوهشگران علمی به دست آمده است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان همچنین با اشاره به خدمات صورت گرفته در مناطق محروم کشور اضافه کرد: در حال حاضر امکانات بسیاری در این مناطق ایجاد شده است.
وی تاکید کرد: ایجاد بسیاری از امکانات در مناطقی که دور افتاده بود و امکان دسترسی به آنها وجود ندارد با تلاش شبانه‌روزی مسئولان ذی‌ربط در این زمینه به وجود آمده است.
احمدی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به موضوع برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اواخر سال‌جاری ادامه داد: در کشور ایران همواره نظر مردم و مشارکت آنها در زمینه‌های مختلف یکی از مسائل اساسی بوده است.
وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران 29 انتخابات در کشور برگزار شده است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان تصریح کرد: با آمارهای گرفته شده می‌توان گفت هر سال یک انتخابات در کشور برگزار شده است.
وی برگزاری انتخابات به شکل منسجم و مناسب را یکی از دستاورهای هر دولت برشمرد و اضافه کرد: آخرین انتخابات در ایران سرآمد همه انتخابات بوده چرا که با مشارکت 85 درصدی مردم همراه بود.
احمدی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی از همان پیروزی انقلاب به تزریق ناامیدی در مردم کشور می‌پردازند، اضافه کرد: با همکاری و همفکری مردم و مسئولان همواره این اقدام دشمن ناکام مانده و مشاهده می‌شود که در حال حاضر کشور به دستاوردهای بسیار چشمگیری در بسیاری از زمینه‌ها دست یافته است.
وی همچنین در ادامه با اشاره به نقش موثر روابط عمومی‌ها در پیشرفت کشور افزود: این قشر از جامعه در آگاه‌سازی افراد جامعه تاثیر بسزایی دارند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان خاطر نشان کرد: در حال حاضر آینه تمام نمای اقدامات کشوری روابط عمومی‌ها هستند.
وی خاطر نشان کرد: روابط عمومی رفتن پشت تریبون نیست بلکه رسالت اصلی روابط عمومی‌ها انجام کارها به صورت اصولی است.
احمدی بیان کرد: افرادی که در روابط عمومی فعال هستند کارگزاران دولت و ملت هستند و باید همه تلاش خود را در زمینه هر چه بهتر اجرا کردن این رسالت انجام دهند.
وی تشکیل شورای روابط عمومی را اقدام بسیار مناسبی از سوی مسئولان ذی‌ربط عنوان کرد و افزود: بیان کار و ارزیابی‌ها با تشکیل این شورا به دست می‌آید.
معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه برخی از افراد تحت تاثیر اقدامات دشمنان اقدام به کارشکنی در داخل کشور می‌کنند، اضافه کرد: هر ایرانی باید به سهم خود از این موضوع جلوگیری کند و روابط عمومی‌ها نیز در این میان نقش ویژه‌ای دارند.
وی همچنین با اشاره به بحث جنگ نرم که در حال حاضر توسط دشمنان صورت می‌گیرد، ادامه داد: مقابله با جنگ نرم دشمنان و جلوگیری از روی آوردن افراد به آن موضوع مهمی است که باید در دستور کار مسئولان ذی‌ربط قرار گیرد.
احمدی یادآور شد: در حال حاضر جنگ نرم دشمنان در کشور با شیوه‌های مختلف تبلیغی در کشور صورت می‌گیرد.
وی همچنین با اشاره نقش تاثیرگذار رسانه‌ها در امور مختلف کشوری اضافه کرد: رسانه‌ها باید رسالت خود را به خوبی انجام داده و نیمه پر لیوان را ببینند و به بسط موضوعاتی که موجب تشویش در جامعه می‌شود، نپردازند.
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول