اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار شریف در گفت‏وگو با فارس خبر داد:

سازماندهی 21 هزار خبرنگار افتخاری در بسیج

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از فعالیت 21 هزار نفر خبرنگار به صورت افتخاری در بدنه بسیج خبر داد.

سازماندهی 21 هزار خبرنگار افتخاری در بسیج
سردار رمضان شریف امروز در حاشیه برگزاری دومین یادواره 24 شهید شهرک بهارستان دامغان در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دامغان اظهار داشت: این تعداد از خبرنگاران در زمینه‏های فرهنگی با سپاه و بسیج همکاری دارند و بسیج بالاترین آمار را در حوزه خبرنگاران در کشور دارد.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج در سطح کشور دارای رسانه‏های مختلفی هستند، در طول سال دوره‏های آموزشی لازم را برای خبرنگاران تشکیل می‏دهند.
مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: برای هر استان، 30 تا 35 سهمیه ویژه خبرنگاران افتخاری برای حضور در دوره‏های آموزشی در نظر گرفته می‏شود.
 
* برگزاری 5 هزار یادواره شهدا در طول سال
شریف همچنین از برگزاری 5 هزار یادواره شهدا در طول سال در سطح کشور خبر داد و اظهار داشت: این تعداد یادواره‏ها در مراکز استان‏ها، شهرها و روستاهای کشور و به صورت قشری، صنفی و با موضوعات خاص و عملیات مختلف برگزار می‏شود که دارای خیرات و برکات فراوانی است.
مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: جمع‏آوری آثار شهدا و تدوین تاریخچه شهیدان از دیگر برنامه‏های برگزاری یادواره‏ها بوده که دنبال می‏شود.
 
* برگزاری نخستین یادواره شهید میثمی‏فر
شریف از برگزاری نخستین یادواره حجت‏الاسلام والمسلمین عبدالله میثمی‏فر نماینده حضرت امام (ره) در قرارگاه خاتم‏الانبیا (ص) به عنوان شهید شاخص روحانی تا پایان سال جاری خبر داد.
وی اظهار داشت: این شهید به عنوان شهید شاخص روحانیت در قرارگاه خاتم‏الانبیا (ص) بوده که به خاطر انس و الفتی که با رزمندگان داشته، این یادواره در پاسداشت مقام وی برگزار می‏شود.
مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از همه فرماندهان، رزمندگان در سپاه، ارتش و جهاد سازندگی سابق خواست اگر خاطره و یا عکسی از این شهید دارند، را به روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارائه دهند تا این یادواره بهتر برگزار شود.
شریف گفت: روحانیت به نسبت جمعیت در تمامی صحنه‏های دفاع مقدس حضوری خوب و پررنگ داشتند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول