اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساری:

نهادهای فرهنگی برای حجاب اندیشه‌ای هماهنگ داشته باشند

خبرگزاری فارس: فرماندار ساری گفت: نهادهای فرهنگی در امر پوشش حجاب باید اندیشه‌ای هماهنگ داشته باشند.

نهادهای فرهنگی برای حجاب اندیشه‌ای هماهنگ داشته باشند
سید عباس حسینی‌نژاد در حاشیه برگزاری دومین نمایشگاه نور و نجابت که در مصلی ساری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با بیان اینکه عفاف و حجاب برگرفته از اهداف و اسلام و انقلاب بوده است، بیان داشت: اسلام بر پوشش اسلامی در حوزه‌های عفاف و حجاب تاکید دارد و این اصل مهم را محدود به زن ندانسته و تبعیت از اصل عفاف و حجاب را برای مردان نیز ضرورت دانست.
وی افزود: الگوی عفاف و حجاب جامعه اسلامی، بانوان بزرگ اسلامی حضرت فاطمه و زینب و معصومه (س) هستند که نقش پذیری از این بزرگواران کلید مصونیت هر گونه گزندی از سوی نامحرمان است.
حسینی‌نژاد تصریح کرد: بانوان مسلمان جامعه باید توجه داشته باشند تا در حفظ پوشش ظاهر دقت داشته باشند و این گونه نمایشگاه‌ها تاثیر زیادی در حجاب ظاهری خواهد داشت.
این مسئول با اشاره به اینکه استعمار سعی در ترویج برهنگی زنان جامعه اسلامی دارد، خاطر نشان کرد: نمونه‌ای از خدشه‌دار کردن فرهنگ عفاف و حجاب از سوی دشمن درآندولوس محسوس بوده است.
فرماندار ساری ادامه داد: دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش از عاملان ترویج عفاف و حجاب هستند اگر هماهنگی مطلوبی از طریق دستگاه‌های فرهنگی صورت گیرد به نتیجه مطلوبی در رعایت حجاب اسلامی جامعه می‌رسیم.
حسینی‌نژاد برپایی مراسم‌های ایام مذهبی را در سطح شهر به صورت هماهنگ در ترویج فعالیت‌های دینی موثر دانست و اذعان داشت: فعالیت‌های فرهنگی دینی تاثیر زیادی در پیشگیری از بد حجابی و رعایت عفاف در جامعه دارد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول