اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی:

اکیپ های مقابله با بدحجابی در نقاط آلوده تبریز مستقر هستند

خبرگزاری فارس: فرماندهی نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: اکیپ‌های مقابله با بدحجابی در نقاط آلوده شهر تبریز از نظر بدحجابی مستقر بوده و با افراد بدحجاب برخورد می‌کنند.

اکیپ های مقابله با بدحجابی در نقاط آلوده تبریز مستقر هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مسعود خرم‌نیا بعد از ظهر امروز در نشست مشترک فرماندهان انتظامی آذربایجان ‌شرقی و نمایندگان ولی فقیه در این نیرو اظهار داشت: این نیرو بر اساس رسالت قانونی در برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کند و این رسالت با همراهی مردم میسر خواهد بود.
وی ادامه داد: اگر این همراهی و هماهنگی نباشد برقراری امنیت پایدار میسر نخواهد بود و مقام معظم رهبری نیز بر وظیفه همگانی در زمینه برقراری امنیت تاکید کردند.
خرم‌نیا بیان کرد: در هفته نیروی انتظامی تلاش می‌شود تا سهم و سطح مشارکت مردم و مسئولان همچنین بخش‌های مختلف اجتماعی در برقراری امنیت مشخص شود.
فرماندهی نیروی انتظامی آذربایجان‌ شرقی اضافه کرد: از سال 86 با همراهی مردم و مسئولان با وجود افزایش تعداد خودروها شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای و شهری بودیم و این مهم با همراهی مردم و فرهنگ‌سازی مناسب صورت گرفته است.
وی گفت: در سایر حوزه‌های امنیتی نیز باید فرهنگ‌سازی متناسب صورت گرفته و همراهی مردم حاصل شود.
خرم‌نیا در ادامه با اشاره به اولویت‌های نیروی انتظامی در بحث امنیت اخلاقی بیان کرد: در این راستا پنج اولویت تعیین شده که برخورد با مظاهر علنی فساد اخلاقی، برخورد با مشروب‌خواری، برخورد با ماهواره و مظاهر فساد از این اولویت‌ها بوده است.
فرماندهی نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: در زمینه بدپوشی و بدحجابی اکیپ‌های متعددی با حضور خواهران فعال است و در مناطق آلوده شهر تبریز از نظر بدحجابی این اکیپ‌ها فعالیت می‌کنند.
وی اضافه کرد: برخی از افراد بدحجاب به صورت تذکر هدایت شده و عده‌ای که قابل تذکر نیستند به مقر پلیس هدایت شده و در آنجا هدایت و ارشاد می‌شوند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول