اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی سنندج:

حجاب از بزرگترین الطاف الهی است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج با اشاره به اهمیت و جایگاه حجاب در جامعه اسلامی گفت: رعایت حجاب از الطاف بزرگ و ارزشمند خداوند است.

حجاب از بزرگترین الطاف الهی است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام علی محسن منتشلو ظهر امروز در گردهمایی دختران مهتاب که در کانون امام خمینی(ره) سنندج برگزار شد، اظهارداشت: حجاب تکلیفی الهی است و همه افراد جامعه موظف به رعایت آن هستند.
وی با اشاره به اینکه رعایت این فریضه به انسان جایگاه و منزلت می‌بخشد، افزود: زنان جامعه ما نیز با رعات حجاب و عفاف می‌توانند زمینه‌های رشد و ترقی را برای خود در جامعه مهیا کنند.
وی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان با ترفندهای مختلف درصدد تضعیف باورهای دینی و اسلامی ما هستند و وظیفه ما است که با هوشیاری و آگاهی کامل توطئه‌های شوم دشمنان را خنثی نماییم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج با بیان اینکه دشمنان بیش از سایر افراد جامعه زنان را مورد هدف قرار داده‌اند، ادامه داد: هر زنی که بتواند پوشش خود را مطابق با موازین اسلامی رعایت کند و به آداب و رسوم اسلامی پایبند باشد همانند خاری است که در چشم دشمنان اسلام فرو می‌برد.
منتشلو همچنین به برنامه‌های دهه کرامت پرداخت و تصریح کرد: این دهه به مناسبت سالروز ولادت باسعادت حضرت معصومه(س) و حضرت امام رضا(ع) نامگذاری شده و باید همه اقشار جامعه در برنامه‌های این ایام شرکت کنند.
وی با اشاره به زندگی حضرت معصومه(س) یادآور شد: زندگی این بزگوار سراسر الگو برای زنان به‌ویژه دختران است و باید از این بزرگوار سرمشق بگیریم.
وی خطاب به دانش‌آموزان دختر سنندجی که در این گردهمایی حضور داشتند، ادامه داد: حضرت فاطمه معصومه(س) در نزد ائمه معصومین(علیهم السلام) از جایگاه بالای علمی و منزلت بسیار رفیعی برخوردار بوده و به همین دلیل مردم نیز جایگاه ویژه‌ای برای آن حضرت قائل هستند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در پایان سخنان خود خواستار توجه دانش‌‌آموزان به رعایت موازین اسلامی شد و این مهم را گامی برای رشد و تعالی آنها ذکر کرد.
در این مراسم 200 دانش‌آموز سنندجی، جمعی از فرهنگیان و مدیرکل اموربانوان استانداری کردستان حضور داشتند.
انتهای پیام،/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول