اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکرار/آیت‌الله مجتهدشبستری:

عده‌ای بدحجاب برای ضربه زدن به نظام سازماندهی شده‌اند

خبرگزاری فارس: امام جمعه تبریز رواج بدحجابی در جامعه را با هدف ضربه زدن به مقدسات و نظام دانست و گفت: عده‌ای ناخواسته در این مسیر حرکت می‌کنند اما عده‌ای نیز به‌صورت سازماندهی شده و با هدف دهن‌کجی به نظام اسلامی بدحجابی می‌کنند.

عده‌ای بدحجاب برای ضربه زدن به نظام سازماندهی شده‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری ‌در دیدار با کارکنان نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی تقارن ایام دهه کرامت با هفته نیروی انتظامی را به فال نیک گرفت و اظهار داشت: امنیت از جمله نیازهای اجتماعی است که سایر مواهب اجتماعی نیز موقوف به وجود امنیت است.
وی خاطرنشان کرد: اگر امنیت نباشد در جامعه اسلامی تحصیل علم، کسب کار، تجارت و زندگی با آسایش مقدور نخواهد بود.
امام جمعه تبریز اضافه کرد: برخورداری از امنیت زمینه‌ای برای دست یافتن به نعمات دیگر است و در قرآن کریم نیز به این مسئله اشاره شده است.
مجتهدشبستری خاطرنشان کرد: از نظر متون دینی امنیت مورد توجه خاص بوده و این مسئله همواره مورد توجه بوده است.
وی نیروی انتظامی را در تحصیل امنیت در جامعه مهم و موثر برشمرد و خاطرنشان کرد: وجود باورهای دینی موجب ایجاد امنیت در جامعه می‌شود اما برخورد با مجرمان در جامعه نیز یک ضرروت است.
امام جمعه تبریز اضافه کرد: برقراری امنیت جانی و اخلاقی در جامعه با تلاش نیروی انتظامی به‌صورت جهادگونه حاصل می‌شود و رهبر معظم انقلاب نیز در دیدار اخیر با نیروی انتظامی از این نیرو به‌عنوان جهادگران فی‌سبیل‌الله یاد کردند.
وی تاکید کرد: جهاد فی‌سبیل‌الله تنها محدود به نبرد در مرزها نیست و بارها پرسنل نیروی انتظامی در مبارزه با مجرمان به شهادت رسیده‌اند.
امام جمعه تبریز با بیان اینکه ناهنجاری‌های اجتماعی نتیجه تحرکات استکبار جهانی است، گفت: جرم‌هایی که در جامعه رخ می‌دهد تنها نتیجه خباثت فردی مجرم نیست بلکه استکبار در این زمینه دخالت دارد.
وی تصریح کرد: قاچاق مواد مخدر دارای ابعاد سیاسی و اهداف پشت پرده برای ضربه زدن به اسلام است.
مجتهدشبستری بدحجابی در جامعه را با هدف ضربه زدن به مقدسات و نظام اسلامی دانست و گفت: عده‌ای ناخواسته در این مسیر حرکت می‌کنند اما عده‌ای دیگر نیز به‌صورت سازماندهی شده و با هدف دهن کجی به نظام اسلامی بدحجابی می‌کنند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول