اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شاهین شهر:

قرارگاه عفاف و حجاب شاهین شهر تشکیل می‎شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شاهین شهر گفت: مصوبات شورای فرهنگ عمومی شهرستان توسط فرماندار شاهین شهر اعلام شد و تشکیل قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان شاهین شهر از جمله بندهای آن بود.

قرارگاه عفاف و حجاب شاهین شهر تشکیل می‎شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مصطفی هادی‌زاده بعدازظهر امروز در نشستی که به منظور قرائت مصوبات شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهین شهر برگزار شد، در مورد دهه کرامت اظهار داشت: از اول تا 11 ذی‌القعده به عنوان دهه کرامت نام‌گذاری شده و در این ایام غیر از تولد حضرت معصومه (س)، میلاد حضرت شاه‌چراغ و میلاد علی بن موسی‌الرضا (ع) برای ترویج افکار این اسوه‎های پاک رحمت و انسانیت فرصت مغتنمی فراهم است.
وی در ادامه به قرائت مصوبات شورای فرهنگ عمومی پرداخت و بیان داشت: تشکیل قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان، نکوداشت حضرت آیت الله ناصری در شاهین شهر، برگزاری جشن‎های باشکوه دهه کرامت در سطح شهرستان، تصویب پیشنهادات بسیج در اجرای برخی راهکارها از جمله طرح شجره طیبه از جمله بندهای اولیه این مصوبات است.
فرماندار شاهین شهر تاکید کرد: بر ارتباط بیشتر آموزش و پرورش با خانواده دانش‌آموزان و تشکیل کلاس‎های تربیت دینی با محوریت عفاف و حجاب، فعال کردن اداره بازرگانی در ایجاد نمایشگاه دائمی حجاب برتر ضمن استفاده از تنوع در پوشش بانوان و رعایت ضوابط مربوطه از بندهای بعدی مصوبات شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهین شهر دانست.
وی ادامه داد: تقدیر و تشکر از اقدامات سازمان رفاهی شهرداری در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب عمومی و تلاش در گسترش مسایل دینی، تهیه گزارش چگونگی برگزاری همایش‎های قومیتی با رویکرد استفاده از لباس‎های سنتی به جای مدل‎های غربی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از مهم‌ترین مصوبات است.
هادی‌زاده گفت: تهیه و توزیع کتب آموزشی که موجد فرهنگسازی در حفظ حجاب و کرامت پوشش اسلامی بوده و به طور گسترده بین بانوان توزیع شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول