اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌زودی؛

متمم 200 هزار تومانی سالمندان مازندرانی پرداخت می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: به زودی متمم سرانه 200 هزار تومانی سالمندان مازندرانی پرداخت می شود.

متمم 200 هزار تومانی سالمندان مازندرانی پرداخت می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، روح الله رداعی ظهر امروز در همایش تجلیل از سالمندان بابلی اظهار داشت: باید با ایجاد برنامه‌های شاد و متنوع  زمینه نشاط روحی و روانی سالمندان  را فراهم کرده و امید به زندگی را در آنها افزایش دهیم.
وی با اشاره به اینکه هشت درصد جمعیت مازندران سالمند هستند، بیان کرد: مازندران دارای 250 هزار سالمند است که از این تعداد 68 درصد سالمندان در کنار فرزندان، 23 درصد به تنهایی و تنها دو درصد در مرکز سالمندان نگهداری می‌شوند.
رداعی افزود: باتوجه به اینکه سالمندان نیاز به ورزش و شادابی جسم و روح دارند سازمان بهزیستی توسط بخش خصوصی مراکز روزانه‌ای برای سالمندان ایجاد کرده است تا با ورزش و یادآوری خاطرات درونی ایام سالمندی را به خوبی سپری کنند.
وی تصریح کرد: انتظار داریم در روز سالمند قانونی طرح شود  که حد و قانون سالمند مشخص شده و بستر آسایش سالمندان در همه زمینه‌ها فراهم شود.
رداعی به برنامه‌های بهزیستی مازندران اشاره کرد و بیان کرد: شاخص‌ها و برنامه‌های بهزیستی  مازندران بر اساس برنامه‌های دولت و سازمان جامعه هدف بهزیستی تنظیم شده و بهزیستی مازندران هیچ برنامه‌ای را به صورت خودسرانه انجام نمی‌دهد.
وی افزود: در جامعه هدف بهزیستی همه تلاش ما بر این است زمینه حمایت همه افراد زیر پوشش بهزیستی را فراهم کرده و در این باره رسانه‌ها نقش بسزا و تاثیرگذاری دارند.
وی، ارزیابی عملکرد روسای بهزیستی مازندران را یکی از برنامه‌های مهم خویش برشمرد و افزود: در حال بررسی عملکرد روسای بهزیستی مازندران بوده و از مدیری که با تکریم ارباب رجوع به اهداف جامعه هدف بهزیستی عمل کرده به شدت حمایت کرده و مدیری که مردم از عملکرد وی ناراضی باشند نسبت به تغییر مدیریتی وی اقدام می‌کنم.
رداعی از پرداخت سرانه 200 هزار تومانی سالمندان مازندران در آینده نزدیک خبر داد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول