اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

امنیت اکسیژن جامعه است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در جلسه دیدار با مدیران موسسه مالی و اعتباری اعتماد ایرانیان امنیت را لازمه حیات بشری و اکسیژن جامعه دانست.

امنیت اکسیژن جامعه است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس خراسان رضوی، بهمن امیری‌مقدم در این جلسه ضمن تشکر از همراهی و همگامی تمام دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی با پلیس در استان خراسان رضوی اظهار داشت: این تعامل و همدلی مصداق واقعی شعار هفته ناجا است و سهم هر یک از ما را در امنیت و آرامش مشخص می‌کند.
وی گفت: امنیت مقوله‌ای گسترده و محصول اجتماعی است که همه آحاد جامعه و سازمان‌ها و دستگاه‌ها باید چرخه تولید و باروری آن را کامل کنند.
فرمانده پلیس خراسان رضوی گفت: امنیت اکسیژن جامعه است و بدون آن حیات اجتماعی از نفس کشیدن ساقط می‌شود.
وی با اشاره به وضعیت کنونی مردم مسلمان و مظلوم کشورهای عراق و افغانستان گفت: ناامنی و حضور بیگانگان که با استثمار استکبارگونه‌ای همراه است این مردم مظلوم و به‌ویژه کودکان و زنان آنان را رنج می‌دهد و آسیب‌های زیادی را برای آنان در پی داشته است.
امیری‌‌مقدم گفت: اگر امنیت نباشد موسسه مالی و اعتباری اعتماد ایرانیان و سایر موسسات مالی و اعتباری نخواهند توانست رشد کنند و ظهور خود را برای توسعه اقتصادی و اجتماعی ایران به نمایش بگذارند.
وی درباره اجرای دقیق قانون اظهار داشت: اجرای دقیق قانون یعنی این که نیروی انتظامی همه جا حضور دارد و صدها ماموریت حیاتی و مهم را در طول روز به نتیجه می‌رساند.
فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی، رویکردهای اجتماعی، رسانه‌ای و انضباطی پلیس در جامعه و حرکت علمی و تخصصی پلیس حرفه‌ای و دانش‌گرا را از مهم‌ترین ویژگی‌های پلیس دانست و گفت در این عرصه پیشرفت‌های بسیار خوبی حاصل شده است که بارزترین آن مشارکت و تعامل مردمی و سازمانی با نیروی انتظامی است.
در ابتدای این مراسم رئیس هیئت مدیره موسسه مالی و اعتباری اعتماد ایرانیان هفته ناجا را به فرمانده انتظامی و کارکان پلیس استان تبریک گفت.
محمد مهدی پورسلیمی افزود: به واسطه تلاش و پشتکار نیروی انتظامی امنیت و آرامش مطلوبی در استان خراسان رضوی برقرار شده است و آنچه می‌تواند امنیت را در خراسان رضوی توسعه و تحکیم بخشد احساس مسئولیت هر یک از ما درباره سهم‌مان از امنیت و آرامش است.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول