اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت رشت:

امنیت نظام اسلامی پایدار است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت رشت گفت: نظام جمهوری اسلامی دارای پایدارترین امنیت در جامعه بوده و احساس امنیت در کشور وجود دارد.

امنیت نظام اسلامی پایدار است
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام غلامرضا شفیعی‌زاده امروز در نماز جمعه این شهر نصیحت و خیرخواهی را یک وظیفه عمومی دانست و اظهار داشت: همه باید نصیحت دیگران را بپذیرند و خود را ملزم به نصیت دیگران کنند.
وی نصیحت کردن و امر به معروف و نهی از منکر را بر هر فرد مسلمان واجب دانست و تصریح کرد: فرد دیندار باید ناصح و خیرخواه دیگران باشد و نصیحت کردن برای وحدت دینی واجب بوده و در اسلام جنبه عمومی دارد.
خطیب موقت رشت نصیحت را از معجزات اسلام خواند و بیان داشت: در جامعه اسلامی مسئول و غیر مسئول همه ملزم به انجام آن هستند.
این مسئول در ادامه با تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا (ع) ابراز داشت: وجود مقدس امام رضا (ع) در سن 35 سالگی به امامت رسیدند و با سه خلیفه هم عصر بودند.
شفیعی‌زاده با اشاره به اینکه 11 امام معصوم (ع) در مدینه و عراق هستند، خاطرنشان کرد: افتخار ما بر این است که بارگاه امام رضا (ع) در مشهد مقدس قرار دارد.
امام جمعه موقت رشت با تعریف زندگینامه امام هشتم (ع)، یادآور شد: وجود امام رضا (ع) برکات فراوانی برای کشور ما داشته است.
وی یکی از برکات امام رضا (ع) در کشور را حضور بیش از 12 هزار و 500 نفر از سادات در ایران عنوان کرد و بیان داشت: در گیلان نیز صدها امامزاده وجود دارد که از اصحاب و فرزندان ائمه (ع) هستند.
خطیب موقت رشت به هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی برای تامین امنیت و آرامش در جامعه تلاش می‌کنند و نظام اسلامی دارای پایدارترین امنیت در جامعه است.
این مسئول با تصریح بر اینکه در سراسر کشور احساس امنیت وجود دارد، ابراز داشت: امنیت برای جامعه یک نعمت است.
شفیعی‌زاده با اشاره به هفته کاهش اثرات و بلایای طبیعی خاطرنشان کرد: همه باید در کاهش اثرات بلایای طبیعی تلاش کنیم.
وی درباره انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: حدود چهار ماه به برگزاری انتخابات باقی مانده و طبق ابلاغ وزیر کشور به استانداران، در شرایط عادی عزل و نصب‌ها تا زمان انتخابات صورت نگیرد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول