اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌جمعه چناران:

امنیت بسترساز همه پیشرفت‌ها است

خبرگزاری فارس: امام‌جمعه چناران با تبریک هفته نیروی انتظامی به سبزپوشان و حافظان امنیت، امنیت را بسترساز همه موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها دانست.

امنیت بسترساز همه پیشرفت‌ها است
به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، حجت‌الاسلام والمسلمین مظفر تاجی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته جمعه چناران اظهار داشت: انتظار مردم از نیروی انتظامی این است که قوی، محکم و مقتدر باشند، سریع، هوشمند و به هنگام عمل کنند، سالم و امین و مورد اعتماد مردم باشند و در برخورد با ناهنجاری‌ها و هنجارشکنان کوتاهی نکنند و با قاطعیت برخورد کنند.
وی با اشاره به ناهنجاری‌های موجود در جامعه و شهرستان اعتیاد، طلاق، نزاع‌های دسته جمعی و فردی و تصادفات را از جمله مشکلات اممنیتیی برشمرد.
وی با تبریک ولادت امام هشتم شیعیان به تشریح ابعاد شخصیتی، معنوی، علمی، سیاسی و اخلاقی آن  امام پرداخت و گفت: امام رضا(ع) در مقام عصمت، عالم آل محمد، تدبیر و مدیریت برای نجات دین، در عصر خودش انسانی کامل، بزرگ و بی‌نظیر بود.
امام جمعه چناران افزود: نکته قابل بیان این است که زوایای مختلف زندگی این امام همام برای ما و مخصوصا نسل جوان پوشیده مانده است.
حجت‌الاسلام تاجی با اشاره به آمار بالای تصادفات در محور چناران به مشهد با توجه به حجم گسترده ترافیک در این مسیر، ضمن تشکر از مسئولان برای آغاز تعریض بخشی از این جاده اظهار داشت: ظاهرا تعریض جاده تنها تا گلبهار است و این جای نگرانی دارد همان‌گونه که پروژه مترو را تا گلبهار در نظر گرفته‌اند.
امام جمعه چناران همچنین با گلایه از استقرار اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی در چناران گفت: استقرار این زندان بزرگ، هزینه‌های امنیتی زیادی را به شهرستان تحمیل کرده که متاسفانه مسوولان کشوری و استانی اصلا هیچ توجهی به این امر ندارند و در تخصیص بودجه‌ها برای شهرستان، این مجموعه اصلا دیده نمی‌شود.
حجت‌الاسلام تاجی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در مورد موضوع اختلاس اخیر گفت: اگر به دستورات و فرامین مقام معظم رهبری در بحث مبارزه با مفاسد اقتصادی و مخصوصا فرمان 8 ماده‌ای ایشان عمل می‌شد، الان چنین معضل اقتصادی در شبکه بانکی به وجود نمی‌آمد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول