اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تبلیغات سرشماری نفوس و مسکن نکا:

آمادگی 138 نفر برای اجرای سرشماری نفوس در نکا

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات سرشماری نفوس و مسکن شهرستان نکا از آمادگی 138 نفر برای اجرای سرشماری نفوس در شهرستان نکا خبر داد.

آمادگی 138 نفر برای اجرای سرشماری نفوس در نکا
مصطفی باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا بیان داشت: در این طرح علاوه بر تحقق اهداف چشم انداز 20 ساله کشور و پیشرفت و تعالی جامعه لازمه برنامه‌ریزی جامع، تصمیم‌سازی مؤثر و کارآمد و داشتن اطلاعات و آمار صحیح و دقیق از دیگر اهداف مهم است که در این میان همکاری مردم نقش ارزنده ایفا می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: مردم به عنوان اصلی‌ترین عناصر در این سرشماری با ارائه آمار دقیق و به‌موقع می‌توانند در پیشرفت همه جانبه جامعه تاثیرگذار باشند.
مسئول ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات سرشماری نفوس و مسکن شهرستان نکا اظهار داشت: بر اساس مفاد قانونی، تمام وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و موسسات دولتی و وابسته به دولت و شرکت‌های دولتی و استانداری‌های کشور مکلف هستند نیروی انسانی، خودرو، وسایل مخابراتی و سایر تجهیزات مورد نیاز را در طول دوره آموزش و اجرای این سرشماری در اختیار مرکز آمار ایران قرار دهند.
وی ادامه داد: هفتمین سرشماری عمومی نفوس و مسکن از دوم تا 22 آبان ‌ماه سال جاری اجرا می‌شود و در این طرح به مدت 20 روز همه خانوارهای نکا سرشماری می‌شوند.
مسئول ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات سرشماری نفوس و مسکن شهرستان نکا گفت: کادر فنی و اجرایی این سرشماری طی مراحل مختلف آموزش دیدند و آموزش مأموران سرشماری نیز از 16 مهرماه آغاز می‌شود.
باقری تصریح کرد: برای اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن سال 90 ، اقدامات اولیه و مقدمات آن از جمله تهیه نقشه‌های شهری و روستایی و اعمال تقسیمات کشوری در شهرستان انجام شده است.
وی یادآور شد: براساس اطلاع‌رسانی انجام شده ثبت نام آمارگیرها از طریق سایت نفوس و مسکن انجام شده و پس از انجام مصاحبه 145 نفر آمارگیر و  ذخیره در نکا انتخاب شدند که در دوره‌های آموزشی شرکت می‌کنند.
باقری اضافه کرد: در مجموع بعد از دوره‌های آموزشی و انجام امتحان پایانی 138 نفر مامور آمارگیری در نکا معرفی می‌شوند.
وی گفت: برای تمام مأموران آمارگیر شهرستان کارت شناسایی و لباس مخصوص آمارگیری تهیه می‌شود تا در انجام ماموریت محوله با مشکل مواجه نشوند و مردم نیز باید نهایت همکاری را با این افراد انجام دهند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول