اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آمار استانداری خراسان رضوی خبر داد:

فراهم شدن امکانات برای برگزاری آموزش سرشماری

خبرگزاری فارس: مدیرکل آمار و اطلاعات استانداری خراسان رضوی گفت: همزمان با سراسر کشور مرحله سوم آموزش سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 90 در استان از شانزدهم مهر ماه آغاز میشود که امکانات لازم در این زمینه فراهم شده است.

فراهم شدن امکانات برای برگزاری آموزش سرشماری
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، هادی ذاکری با بیان این مطلب اظهار داشت: با هماهنگی‌های انجام شده با فرمانداری شهرستان‌ها، تمام امکانات لازم برای اجرایی هرچه بهتر این مرحله از آموزش شامل بسته‌های آموزشی و 263 فضای آموزشی فراهم شده است.
وی با بیان اینکه به تمام هفت هزار نفر متقاضی مشارکت در اجرای سرشماری از طریق پیام کوتاه مرکز آمار ایران در زمینه آغاز مرحله سوم کلاس‌ها اطلاع رسانی شده است افزود: در صورتیکه این افراد پس از شرکت در کلاس‌ها و گذراندن دوره، 75 نمره از 100 نمره در دو آزمون مربوطه کسب نمایند مجاز به حضور در کادر اجرایی سرشماری نفوس و مسکن سال 90 هستند.
قائم‌مقام مدیر اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 90 خراسان رضوی اظهار داشت: برای انجام هماهنگی بیشتر در زمینه مسائل ترافیکی و امنیتی سرشماری، دومین جلسه کمیته امنیتی سرشماری با حضور نمایندگان دستگاه‌های ذی‌ربط برگزار شد.
ذاکری تاکید کرد: به ثمر رسیدن هزینه‌های مالی و انسانی صرف شده در اجرای سرشماری مذکور منوط به حضور آگاهانه مردم و ارائه دقیق اطلاعات از سوی آنان به آمارگیران است.
وی ادامه داد: برای جلب مشارکت مردم نیازمند اطلاع‌رسانی دقیق و مستمر در زمینه اهداف و ثمرات سرشماری هستیم که این امر همکاری رسانه‌های جمعی استان و کمیته‌های اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان‌ها را می‌طلبد.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول