اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بردخون:

قاطعانه در برابر برهم زنندگان امنیت مردم می‌ایستیم

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی بردخون گفت: ارتباط دوستانه خود را با مردم حفظ می‌کنیم ولی مجبوریم در برابر عده‌ای که امنیت و آسایش مردم را هدف گرفته‌‌اند قاطعانه می‌ایستیم.

قاطعانه در برابر برهم زنندگان امنیت مردم می‌ایستیم
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسن غضنفری جمعه شب به مناسبت هفته نیروی انتظامی در جمع مردم بردخون با اشاره جایگاه امنیت در جامعه اظهار داشت: همه افراد جامعه باید در ایجاد امنیت سهیم باشند و تهدیدها و آسیب‌ها را شناسایی کنند و برای صیانت از خود، دوستان و خانواده تلاش کنند.
وی افزود: حافظ این کشور امام زمان(عج)است اما نباید زیاد خوشبین باشیم زیرا اسلام و تشییع مورد هجوم قرار دارد و به دلیل اینکه انقلاب اسلامی قلب استکبار و استعمار را هدف قرار داده ،آنها از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام استفاده می‌کنند.
فرمانده انتظامی بردخون با اشاره به نقشه جدید دشمن گفت: پس از پایان دفاع مقدس دشمنان حربه خود را تغییر دادند و با هجمه فرهنگی تلاش می‌کنند ما را هدف قرار دهند و در این راه خانواده و افراد و رسانه‌ها را نشانه گرفتند و برای تخریب خانواده برنامه ریزی کردند.
غضنفری ادامه داد: به همین دلیل باید هوشیار باشیم و با شناسایی بسته‌های زیبایی که برایمان تدارک دیده‌اند مبلغ و مروج آنها نباشیم و توطئه شومشان را خنثی کنیم.
وی اضافه کرد: ارتباط خود را با فرزندان بیشتر از این استحکام دهیم و به نحوی عمل شود که آنان محبت را در فیلم‌های غربی و سرزمین دشمن جستجو نکنند و با شناخت دوستان، صلاحیت آنها را بسنجیم و به هر دوستی برای فرزندان اعتماد نکنیم.
غضنفری خاطرنشان کرد: امنیت حلقه‌های متعدد دارد و هر یک از ما حلقه‌ای از آن هستیم که باید مشارکت داشته باشیم و در این امر مهم همه اقشار و نهادها نظیر صدا و سیما و رسانه‌ها وظیفه دارند زیرا هیچ نعمتی بهتر از امنیت نیست، پس لازم است سهم خود را در ایجاد امنیت بشناسیم و به وظیفه سنگین خود عمل کنیم.
فرمانده پلیس در بردخون لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را یادآور شد و گفت: مقررات راهنمایی رانندگی و حفظ حقوق افراد مورد تأکید شرع قرارگرفته و همه مردم ملزم به رعایت آن هستند.
وی افزود: تلفن110و 197در اختیار مردم قرار دارد که شبانه روز آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات، شکایات شهروندان هستند و هیچ سازمانی درکشور نیست که پیشگام انتقاد و شکایت از خود باشد و ما همه را ناظر خود می‌دانیم و از همراهی و مشارکت اقشار مختلف تشکر می‌کنیم.
غضنفری در پایان گفت: ما سرباز کوچک نظام هستیم و انتقادها را می‌پذیریم و ارتباط دوستانه خود را با مردم حفظ می‌کنیم ولی مجبوریم در برابر عده‌ای که امنیت و آسایش مردم را هدف گرفته‌‌اند قاطعانه می‌ایستیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول