اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خواستار شد؛

ایمن‌سازی محورهای حادثه‌خیز شهرستان دشتستان

خبرگزاری فارس: نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خواستار ایمن‌سازی محورهای حادثه‌خیز در حوزه‌های استحفاظی شهرستان دشتستان شد.

ایمن‌سازی محورهای حادثه‌خیز شهرستان دشتستان
ایوب پاپری‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های شهرستان دشتستان بویژه در حوزه حمل و نقل از مهم‌ترین اولویت‌های شهرستان دشتستان است که باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.
وی افزود: دشتستان به واسطه وسعت بسیار زیادی که دارد نیازمند توسعه راه بویژه در روستاهای صعب‌العبور است و هر چند اقدامات خوبی طی دو سال گذشته انجام گرفته اما باید بیش از گذشته نسبت به تکمیل و توسعه راه‌های روستایی اقدام کنیم.
نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تکمیل راه‌های روستایی آبپای به ارغون به طول 7 کیلومتر و ارغون به انارستان و همچنین احداث راه روستایی خیرک به پشت‌پر به طول 7 کیلومتر از جمله اولویت‌های مهم منطقه پشتکوه دشتستان است که انتظار داریم به زودی عملیاتی شود.
پاپری‌مقدم تصریح کرد: تعویض روکش آسفالت راه روستایی تلخاب، تعویض روکش آسفالت راه‌های منتهی به روستای درودگاه و احداث راه روستایی برواز به ارغون به‌طول 2 کیلومتر با اعتبار 120 میلیون تومان در ماه گذشته پیگیری شده و مکاتبات لازم با مسئولان ذیربط برای اجرای این طرح‌ها صورت گرفته است.
وی افزود: احداث و آسفالت جاده پشت‌پر به طول 12 کیلومتر، احداث راه روستایی چهوک با اعتبار 600 میلیون ریال، احداث راه روستایی گلدشت ـ پلنگی به‌طول 4 کیلومتر و انجام روکش آسفالت شبانکاره ـ گلدشت به طول 4 کیلومتر نیز در دستور کار مسئولان قرار گرفته است.
نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خواستار ایمن‌سازی محورهای حوزه‌های استحفاظی شهرستان دشتستان شد و اذعان داشت: این امر شامل نصب گاردریل، عملیات خط‌کشی، نصب علائم برای افزایش دید در شب و اقدامات لازم برای افزایش ایمنی خودروهاست که انتظار داریم به زودی توسط مدیران راه دشتستان اجرایی شوند.
پاپری‌مقدم به تعدادی از مذاکرات با مسئولان اشاره کرد و یادآور شد: احداث راه روستایی گلدشت ـ پلنگی بطول 4 کیلومتر و روکش آسفالت شبانکاره ـ گلدشت به طول 4 کیلومتر، احداث راه گلزار شهدای روستای چاهدول به طول 4 کیلومتر، احداث راه روستایی شول ـ جره، احداث روکش آسفالت محور کلمه ـ فاریاب به طول 3 کیلومتر و تکمیل روکش آسفالت راه روستایی پرچونک به طول 4 کیلومتر باید انجام شوند که مکاتبات لازم را با مسئولان ذیربط انجام داده‌ایم.
وی خاطرنشان کرد: بهسازی و تامین روشنایی و نرده‌گذاری پل کلل و پیگیری اجرای عملیات پل دوم کلل و همچنین تعریض و روکش آسفالت محور فعلی برازجان ـ آبپخش ـ گناوه نیز از جمله اولویت‌های اداره کل راه و ترابری استان در سال جاری است.
پاپری‌مقدم تصریح کرد: احداث بزرگراه در مسیر برازجان ـ آب پخش ـ گناوه ـ دیلم، چهار خطه کردن محور دالکی ـ کنارتخته و رفع نقاط حادثه‌خیز  و ایمن‌سازی آن و احداث راه روستایی سنابن‌سنا به طول 7 کیلومتر نیز از دیگر برنامه‌هایی است که پیگیری لازم برای اجرای آنها صورت گرفته است.
وی بیان داشت: در سال جهاد اقتصادی همه باید دست به دست هم بدهیم و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری گام برداریم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول