اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی دشتستان خبر داد:

جشن روز جهانی کودک با مشارکت 3300 کودک دشتستانی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی دشتستان از جشن روز جهانی کودک با مشارکت 3300 کودک دشتستانی خبر داد.

جشن روز جهانی کودک با مشارکت 3300 کودک دشتستانی
علیرضا هوشیار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: حمایت از اقشار ضعیف جامعه و توانمندسازی افراد ناتوان جسمی و ذهنی از مهم‌ترین برنامه‌های اداره بهزیستی دشتستان است که طی یکسال اخیر در این راستا تلاش زیادی انجام گرفته است.
وی افزود: در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی و تقویت بنیان خانواده‌ها نیز اقدامات ارزشمندی توسط اداره بهزیستی دشتستان انجام گرفته و شاهد نتایج ارزنده‌ای در این زمینه هستیم.
رئیس اداره بهزیستی دشتستان با اشاره به روز جهانی کودک از فعالیت این نهاد در برپایی برنامه‌های این روز خبر داد و خاطرنشان کرد: کودکان در واقع سرمایه‌های ارزشمند زندگی هستند و برای این آینده‌سازان برنامه‌های متنوعی تدارک دیده‌ایم.
هوشیار از جشن روز جهانی کودک با مشارکت 3300 کودک دشتستانی خبر داد و تصریح کرد: راهپیمایی کودکان دشتستان، برپایی نمایشگاه روز جهانی کودک، ایستگاه نقاشی روز جهانی کودک و برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی ورزشی در روز جهانی کودک در دشتستان برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: بازدید کودکان دشتستانی از مرکز سالمندان برازجان نیز طی این روز تدارک دیده شده که توسط اداره بهزیستی دشتستان انجام می‌شود.
رئیس بهزیستی دشتستان در ادامه از فعالیت 52 مهد کودک در دشتستان خبر داد و یادآور شد: بیش از 140 مربی و استاد در مهدهای کودک به کار آموزش مهارت‌های زندگی به کودکان این شهرستان اشتغال دارند.
هوشیار از برگزاری دوره آموزشی ویژه مربیان مهدکودک و آمادگی در دشتستان خبر داد و گفت: در راستای ارتقاء سطح علمی مربیان مهدهای کودک و آمادگی، دوره آموزشی یک روزه‌ای در سالن فرهنگ آموزش و پرورش شهرستان دشتستان با مشارکت تعداد کثیری از مربیان مهدهای کودک و آمادگی شهری و روستایی شهرستان برگزار شد.
وی بیان داشت: نحوه تنظیم و اجرایی کردن برنامه سالیانه، ماهیانه و روزانه، تهیه برنامه مصور کلاسی و در نظر گرفتن اهداف و عنوان‌های آموزشی، نحوه آموزش عنوان‌های آموزشی و تنظیم ساعت آموزش بر اساس دستورالعمل و نحوه آموزش واحد در کلاس از جمله موارد آموزش داده شده در این دوره بود.
هوشیار اذعان داشت: باید برای توانمندسازی کودکان بیش از گذشته تلاش کنیم و اداره بهزیستی از تمام پتانسیل موجود در این راستا بهره می‌گیرد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول