اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز جهانی کودک برگزار می‌شود؛

خواندن دعای باران توسط 300 کودک اصفهانی

خبرگزاری فارس: رئیس خانه کودک اصفهان گفت: ویژه برنامه «پری آب» همراه با دعای باران توسط حدود 300 کودک، در بستر رودخانه زاینده رود اجرا می‌شود.

خواندن دعای باران توسط 300 کودک اصفهانی
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی خانه کودک استان اصفهان، میثم احمدی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اهدافی که مراکز و سازمان‌های ذیربط با کودک باید دنبال کند، فعال‌سازی کودکان، حساس کردن آنان نسبت به حوادث پیرامون خود و تفهیم نقش ارزشمند هر انسان در چرخه حیات و تقویت ارتباط او با منشاء هستی است.
وی ادامه داد: کودکان در روز جهانی کودک باید بدانند در چه جامعه‌ای و با چه شرایط اقلیمی و فرهنگی زندگی می‌کنند و نیز باید یاد بگیرند که چگونه می‌توانند نقش فعالانه‌تری در ایجاد فضاهای سالم‌تر و مناسب‌تر برای رشد و پرورش خود مهیا سازند.
رئیس خانه کودک اصفهان تصریح کرد: بی گمان دیگر زمان برگزاری جشن‌های به نام کودک که بزرگ‌ترها آن را اجرا می کنند و کودک فقط به ابزاری در راستای ایجاد سر و صدای بیشتر تبدیل شده، گذشته است.
وی افزود: خانه کودک امسال قصد دارد با رویکردی به طور کامل متفاوت روز جهانی کودک را با برگزاری ویژه برنامه «پری آب» گرامی دارد.
احمدی اضافه کرد: این ویژه برنامه در فضای فانتزی سعی دارد توسط کودکان به بیان یکی از معضلات فعلی یعنی کمبود آب و تأثیرات آن در ابعاد مختلف بپردازد، در این نمایش کودکان، رعایت حقوق خود را به بزرگترها گوشزد می‌کنند.
وی بیان داشت: در روز جهانی کودک 300 کودک اصفهانی، بر بستر خشک زاینده‌رود به بیان فاجعه‌ای می‌پردازند که کمبود آب و بی‌توجهی به این پدیده الهی، برای انسان و طبیعت به ارمغان می‌آورد و سپس با دست‌های کوچک‌شان نزول باران را از آسمان و توجه همه آدم بزرگ‌ها را به آینده‌ای که باید برای کودکان ساخته شود جلب می‌کند.
به گزارش فارس، ویژه برنامه «پری آب» هم‌زمان با روز جهانی کودک (16 مهرماه ) ساعت 16.30 در محل بستر زاینده رود، حد فاصل سی‌وسه پل و پل آذر برگزار می‌شود.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول