اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی گناباد:

امنیت نخستین و مهم‌ترین نیاز هر فرد است

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی گناباد گفت: امنیت نخستین و مهم‌ترین نیاز هر فرد و پایه و اساس سایر فعالیت‌ها در همه زمینه‌ها است.

امنیت نخستین و مهم‌ترین نیاز هر فرد است
به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، سرهنگ احمد موسوی ظهر امروز در نخستین روز از هفته نیروی انتظامی در نشست خبری با خبرنگاران در محل دفتر این فرماندهی ضمن تبریک دهه کرامت اظهار داشت: وظیفه نیروی انتظامی تامین امنیت است و برخورداری از امنیت نخستین وحق مسلم هر شهروند است.
وی افزود: در سایه امنیت تمام اقدامات فردی و اجتماعی تحقق می‌یابد و این در حالی است که امنیت نخستین و مهم‌ترین نیاز هر فرد و پایه و اساس سایر فعالیت‌ها در همه زمینه‌ها است.
موسوی گفت: اگر امنیت نباشد هیچ یک از کارها موثر نیست، امنیت یک مقوله چند وجهی است و باید همه مردم و نهادها در تامین آن شریک باشند و هر کس به اندازه توان خود در بحث توسعه و تامین آن همکاری کنند.
وی با اشاره به نقش مهم رسانه در این زمینه گفت: نقش رسانه و خبرنگاران که پل ارتباطی بین مردم و پلیس هستند یکی از برترین و مهم‌ترین نقش‌هاست.
وی تصریح کرد: خبرنگاران چشم‌های بینا و گوش‌های شنوای جامعه هستند و با انعکاس به موقع و دقیق وقایع سبب می‌شوند که مردم از رخدادها و وقایع جامعه به موقع مطلع شوند.
فرمانده نیروی انتظامی گناباد اظهار داشت: نقش رسانه‌ها در بحث ایجاد احساس امنیت در جامعه خیلی بیشتر از سایر نهادها است چون رسانه‌ها در ایجاد آرامش در جامعه دخیلند و نقش غیر قابل انکاری دارند.
وی افزود: نقش خبرنگاران در ارائه آموزش به مردم بسیار مهم است و می‌توانند به راحتی مسائل جامعه را منعکس کنند و اینگونه  نقش خود را در ایجاد امنیت ارائه دهند.
موسوی با اشاره به هفته نیروی انتظامی گفت: شعار امسال هفته نیروی انتظامی "سهم من در امنیت و آرامش؟ "است و هر قشری از جامعه باید فکر کند در بحث تحکیم و تولید و توسعه امنیت چقدر نقش دارد که این مورد را در برنامه‌ها و مراسمات خود لحاظ کردیم.
وی با اشاره به برنامه‌‌های هفته نیروی انتظامی در گناباد فت: رژه موتوری در سطح شهر با کمربند و کلاه، اهدای خون توسط پرسنل نیروی انتظامی، غبارروبی مزار شهدا، شرکت در نماز جمعه، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و سرکشی از خانواده‌های کمیته امداد از جمله برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در شهرستان است.
موسوی ادامه داد: کوهنوردی و پیاده روی، همایش پلیس و اصناف، ضور در مساجد و مدارس، و ارائه آموزش‌های لازم، تجلیل از بازنشستگان، ملاقات حضوری با مردم، تجلیل از نمونه‌های ترافیکی، صبحگاه مشترک، تجلیل از خانواده‌های نیروی انتظامی از دیگر برنامه‌های این هفته است.
وی تصریح کرد: سعی شده که برنامه‌های این هفته براساس توسعه نظم و انضباط اجتماعی باشد.
موسوی با اشاره به وضعیت شهرستان گناباد اظهار داشت: سطح جرائم در این شهر بسیار پایین است و قابل قیاس با شهرهای اطراف حتی شهرهای کوچکتر نیست چون مردمی اعتقادی و مذهبی و متعهد دارد.
اتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول