اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی سیستان ‌و بلوچستان:

امنیت لازمه اصلی پیشرفت هر جامعه است

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: امنیت لازمه اصلی پیشرفت و توسعه هر جامعه است و این امری نیست که برای برقراری آن فقط پلیس نقش داشته باشد.

امنیت لازمه اصلی پیشرفت هر جامعه است
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، احمد طاهری به تشریح مأموریت‌های مختلف پلیس‌های تخصصی پرداخت و اظهار داشت: بخش عمده مأموریت‌ها در نیروی انتظامی بر عهده پلیس راهور، بخش حمل و نقل، ترافیک و همچنین پلیس پیشگیری و مأموریت‌های کلانتری‌های انتظامی است.
وی در ادامه با تشریح برنامه‌های هفته نیروی انتظامی از اجرای 60 برنامه در این هفته خبر داد و امنیت را لازمه اصلی پیشرفت و توسعه هر جامعه دانست و گفت: امنیت چیزی نیست که برای برقراری آن فقط پلیس نقش داشته باشد و شعار این هفته هم بیانگر این است که اگر همه آحاد مردم در ایجاد امنیت نقش داشته باشند قطعاً دستاورد خوبی نصیبشان خواهد شد که همکاری‌های مردم خوب استان با نیروی انتظامی در این زمینه واقعاً ستودنی است.
رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان ضمن تشریح مأموریت‌های پلیس آگاهی افزود: مبارزه با جعل، قاچاق و انواع جرائم جنایی مثل قتل و آدم‌ ربایی و ... برعهده پلیس آگاهی بوده و این پلیس در راه کشف علمی جرائم نیز قدم‌های مثبتی برداشته است.
عطار از تشکیل نمایشگاه تخصصی پلیس آگاهی خبر داد و از همه دانشجویان و متخصصان برای بازدید از این نمایشگاه و ارائه نظرات تخصصی و علمی دعوت کرد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول