اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی کرمان:

مردم نقش کلیدی در تأمین امنیت دارند

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: دولت و حاکمیت به تنهایی نمی‌تواند، امنیت را برقرار کند و مردم نقش کلیدی در این زمینه دارند.

مردم نقش کلیدی در تأمین امنیت دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، علی کاظمی صبح امروز در آیین افتتاح پاسگاه انتظامی شهر دوساری عنبرآباد با بیان اینکه امنیت در جامعه ضروری است و مردم شایسته امنیت پایدار هستند، اظهار داشت: توسعه پایدار در سایه امنیت و آرامش شکل می‌گیرد.
وی تأمین امنیت را وظیفه ذاتی حاکمیت و دولت دانست و افزود: دولت و حاکمیت به تنهایی نمی‌تواند امنیت را برقرار کند و مردم نقش کلیدی در این زمینه دارد.
کاظمی نقش تربیت افراد جامعه را تأثیرگذار خواند و بیان داشت: اگر افراد جامعه در راستای تربیت به نحو احسن به وظیفه خود عمل کنند، بیشترین نقش را در برقراری امنیت جامعه دارند.
فرماندار عنبرآباد گفت: ما انسان‌ها باید قدر نعمت‌های الهی را بدانیم و امنیت نیز یکی از این نعمت‌ها است که خداوند به ما داده است.
ولی‌محمد مشایخی اظهار داشت: اگر جامعه‌ای پیشرفت و توسعه دارد، در سایه امنیت است و تمام اقشار مختلف جامعه در برقراری نظم و امنیت اجتماعی نقش دارند.
وی با اشاره به فعالیت نیروی انتظامی به صورت شبانه‌روزی برای برقراری امنیت در جامعه خاطرنشان کرد: مردم نیز وظیفه دارند که همکاری و همیاری با نیروی انتظامی داشته باشند تا یک امنیت پایدار در جامعه ایجاد شود.
فرماندار عنبرآباد گفت: مردم می‌توانند با در اختیار گذاشتن اطلاعات به مأموران نیروی انتظامی مشکلات امنیتی را کاهش دهند.
مشایخی افزود: طی یک سال گذشته شهرستان عنبرآباد از امنیت نسبی برخوردار بوده است.
فرمانده انتظامی عنبرآباد گفت: از سال 83 تاکنون پیگیری برای راه‌اندازی پاسگاه دوساری ادامه داشت و این امر با همکاری تمام دستگاه‌های شهرستان و پیگیری شهرداری و شورای شهر به نتیجه رسید.
احمد منصوری افزود: راه‌اندازی پاسگاه نقش مهمی در تأمین امنیت شهر دوساری با جمعیت بیش از 10 هزار نفر دارد.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول