اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ‌انتظامی همدان:

همدان در برخورداری از احساس امنیت رتبه ششم را دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده ‌انتظامی همدان گفت: استان همدان در زمینه برخورداری از احساس امنیت رتبه ششم کشوری را دارد.

همدان در برخورداری از احساس امنیت رتبه ششم را دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مهدی معصوم‌بیگی پیش از ظهر امروز در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در همدان با حضور وزیر کشور با اشاره به ارتقای شاخص‌های امنیتی استان اظهار کرد: این مهم به دلیل تعامل و همکاری خوب نهادهای امنیت‌ساز استان هم چنان در حال رشد است.
به گفته وی طبق آخرین ارزیابی مرکز افکارسنجی نیروی انتظامی کشور، استان همدان در زمینه برخورداری احساس امنیت رتبه ششم کشوری را دارد که این شاخص بسیاری خوبی است.
فرمانده نیروی انتظامی استان همدان ادامه داد: در خصوص رضایتمندی از عملکرد نیروی انتظامی نیز بر مبنای بررسی‌های صورت گرفته از سوی مرکز نظرسنجی وزارت اطلاعات، استان همدان دارای رتبه ششم کشوری است.
وی با اشاره به کاهش وقوع جرائم در استان همدان بیان کرد: برای مثال میانگین سرقت در شش ماهه امسال در سطح استان از کاهش هشت درصدی برخوردار بوده است.
معصوم‌بیگی تصریح کرد: در پنج ماهه امسال سه نفر بر اثر اصابت ضربه چاقو فوت کرده‌اند که این جرم در سال 89 موجب مرگ 23 نفر و در سال 88 نیز سبب مرگ 26 نفر شده بود که کاهش این امر در سال جاری نشان از ارتقای امنیت استان دارد.
وی با اشاره به کاهش وقوع جرایم جنایی در استان این مهم را یکی از شاخص‌های ارزیابی امنیت دانست و اضافه کرد: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته در این زمینه با کاهش 13 درصدی مواجه بوده‌ایم.
فرمانده نیروی انتظامی استان همدان با اشاره به کشف تمام قتل‌ها و شناسایی قاتلان آنها در سال جاری خاطرنشان کرد: تعدادی از قتل‌های معوق سال‌های قبل نیز امسال کشف شده است که این امر حاکی از عملکرد موفقیت‌آمیز پلیس است.
وی از ناکام گذاشتن سرقت‌های مسلحانه در سطح استان با استفاده از عملیات پیش‌دستانه ناجا خبر داد و عنوان کرد: در همین راستا مانع از وقوع حداقل دو سرقت مسلحانه شده‌ایم.
معصوم‌بیگی عنوان کرد: در سال جاری 500 طرح عملیاتی از سوی نیروی انتظامی استان انجام پذیرفته که این مهم برای تأمین بیشتر امنیت و آسایش مردم بوده است.
وی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز  شاهد کاهش 24 درصدی فوتی‌های ناشی از تصادف در حوزه درون‌شهری و 17 درصدی کشته‌های برون‌شهری بوده‌ایم که این امر نشان‌دهنده عملکرد خوب پلیس در این زمینه است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول