اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان اهر:

امنیت زیربنای توسعه سایر بخش‌ها است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اهر امنیت را زیربنای توسعه سایر بخش‌ها برشمرد و گفت: امروز به برکت تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی این شهرستان یکی از شهرهای امن استان است.

امنیت زیربنای توسعه سایر بخش‌ها است
به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، رضا صدیقی بعد از ظهر امروز در مراسم تجدید میثاق سبزپوشان نیروی انتظامی با شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس در محل گلزار شهدای شهرستان اهر، اقتدار و امنیت نظام اسلامی را مدیون خون شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس اعلام کرد.
 وی در ادامه بر تداوم راه شهدا با تبعیت از مقام عظمای ولایت و انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل جدید تأکید کرد.
فرماندار اهر اظهار داشت: نیروی انتظامی یکی از نیروهای خدوم و تلاشگر نظام اسلامی است که در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، تأمین امنیت در جامعه همچنین مبارزه با اشرار، قاچاقچیان و متجاوزان به حریم عمومی جامعه نقش اساسی ایفا کرده است.
وی افزود: نیروی انتظامی در این راه شهدای گرانقدری را تقدیم نظام و انقلاب کرده که باید بیش از پیش خدمات این عزیزان را ارج نهیم و در راستای حمایت از این جان‌برکفان نیروی انتظامی تلاش کنیم.
این مقام مسئول افزود: نیروی انتظامی در حوزه امنیت جامعه نقش مؤثر خود را ایفا کرده و به برکت این عزیزان امنیت در جامعه حکم‌فرماست.
وی امنیت را زیربنای توسعه سایر بخش‌ها برشمرد و افزود: امروز به برکت تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی این شهرستان یکی از شهرهای امن استان آذربایجان‌شرقی است.
در پایان این مراسم مسئولان ادارات، نهادها و جمعی از خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان با نثار گل یاد شهدای گرانقدر این شهرستان را گرامی داشتند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول