اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ضرغامی در مراسم قالیشویان هشدار داد:

هزینه میلیارد دلاری شبکه‌های ماهواره‌ای برای به انحراف کشاندن نسل جوان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صدا و سیما گفت: هزاران شبکه ماهواره‌ای ‌با هزینه میلیاردها دلاری با پخش تصاویر مخرب و مبتذل خود قصد به انحراف کشاندن نسل جوان ما را دارند.

هزینه میلیارد دلاری شبکه‌های ماهواره‌ای برای به انحراف کشاندن نسل جوان
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، عزت‌الله ضرغامی صبح امروز در مراسم قالیشویان اظهار کرد: هزاران مراسم در جای جای دنیا در ستایش کسانی که در نبرد با باطل کشته شدند برگزار می‌شود اما هیچکدام حیات مراسم قالیشویان را ندارند، شوری که هر سال بر آن افزوده می‌شود.
وی مراسمی که در ژاپن به یاد کشته شدگان حادثه هیروشیما برگزار می‌شود اشاره کرد و گفت: در این مراسم یاد مردمی که در حمله نظامی آمریکا کشته شده‌اند گرامی داشته می‌شود و شرکت‌کنندگان در آن سر را پائین می‌اندازند و در نهایت یک دقیقه سکوت اختیار می‌کنند اما در سویی دیگر رهبران همین کشور نوکری آمریکا را می‌کنند.
رئیس سازمان صدا و سیما ولایت‌مداری پسران و دختران حاضر در مراسم را ستود و تصریح کرد: در زمانی که هزاران شبکه ماهواره‌ای که به طور عمده برای نابودی ملت و جوانان ایرانی طراحی ّشده‌اند و با تصاویر مخرب و مبتذل خود قصد به انحراف کشاندن نسل جوان ما را دارند و با هزینه میلیاردها دلاری قصد آن را دارند که مردم مسلمان گرایشات دینی خود را فراموش کرده و تحت تأثیر برخی فرهنگ‌های غربی قرار دهند مشاهده می‌کنیم که پسران و دختران ولایتمدار ایرانی با تجمع مقدس خود عظمتی توصیف‌ناپذیر می‌آفرینند.
ضرغامی نعمت ولایت را تنها نعمتی دانست که خداوند به خاطر آن بر مؤمنانش منت نهاده‌ است و افزود: خداوند نعمت‌های بی‌شماری به بندگانش ارزانی داشته اما به واسطه هیچ کدام بر مؤمنانش منت ننهاده است پس باید قدر این نعمت را که در اختیار ماست به خوبی بدانیم.
وی در ادامه به بیداری اسلامی در کشورهای منطقه نیز اشاره کرد و گفت: خیلی‌ها می‌خواهند بگویند این انقلاب‌ها ربطی به انقلاب اسلامی و الهام گرفتن از نهضت اسلامی ایران ندارد اما این موضوع به خوبی قابل اثبات است چراکه مردم کشورهای قیام کرده جدایی نام اسلام از نهضت‌هایشان را نمی‌پذیرند و هر کسی حتی با ظاهری اسلام‌گرا بخواهد این شعار را سر دهد با او مقابله می‌کنند.
ضرغامی در پایان از فراهم شدن مقدمات ساخت مجموعه نمایش روایت زندگی و شخصیت امامزاده سلطانعلی بن محمد باقر در رسانه ملی خبر داد و گفت: امید است با کارهای صورت گرفته شاهد تولید مجموعه نمایشی در شأن این امامزاده باشیم.
انتهای پیام/ص10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول