اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته فرهنگی شورای شهر کرج:

شبکه‌های ماهواره‌ای با هدف ضربه زدن به اعتقادات مسلمانان راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب گفت: شبکه‌های ماهواره‌ای با هدف ضربه زدن به اعتقادات مسلمانان راه‌اندازی می‌شود.

شبکه‌های ماهواره‌ای با هدف ضربه زدن به اعتقادات مسلمانان راه‌اندازی می‌شود
عبدالله پورمظاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: از سال‌ها قبل رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی بارها بر لزوم هوشیاری مردم و مسئولان در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب تاکید فرموده و توطئه‌های آنان را برای مردم تبیین فرموده‌اند؛‌غربی‌ها جنگ جدیدی علیه مسلمان به ویژه ایران اسلامی تدارک دیده و از تمام توان خود برای ضربه زدن به منافع جهان اسلام سود می‌برند.

جنگ فرهنگی خطرناک‌تر از تهاجم نظامی است
این مسئول ادامه داد: جنگ فرهنگی به مراتب با اهمیت‌ و حساس‌تر از جنگ نظامی است، چراکه در این عرصه دشمن رنگ عوض کرده و هدف اصلی‌ خود را منحرف ساختن ذهن ملت‌ها قرار داده است.
پورمظاهری افزود: در دوران دفاع مقدس دشمن از مقابل حمله می‌کرد و هدفش تسخیر خاک ایران اسلامی بود و از آنجا که جوانان ما اعتقاد راسخی به اسلام و انقلاب داشتند، به هدف شوم خود دست پیدا نکرد.
وی ادامه داد: پس از جنگ تحمیلی آنها این واقعیت را دریافته و به دنبال منحرف ساختن ذهن جوانان و سست کردن ایمان نسل جوان رفتند که به فضل الهی در این عرصه نیز موفق نبودند.

اکثر شبکه‌های ماهواره‌ای با هدف ضربه زدن به اعتقادات مسلمانان راه‌اندازی می‌شود
رئیس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه اکثر شبکه‌های ماهواره‌ای با هدف ضربه زدن به اعتقادات مسلمانان راه‌اندازی می‌شود، گفت: خانواده‌ها و نهادهای مسئول در حوزه تربیت نسل جوان باید آنان را با اهداف شبکه‌های فوق و مضرات ماهواره آشنا سازند.
پورمظاهری تاکید کرد: اگر جوانان ندانند دشمن چه دامی برای آنها تدارک دیده است، به طور قطع جذب آنان آسان‌تر خواهد بود.
وی در پایان متذکر شد: در این میان نقش والدین بسیار موثر و مهم است و باید با استفاده از ابزارهای فرهنگی، نوجوانان و جوانان را برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن آگاه ساخت.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول