اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

نظام بودجه‌ریزی برای مازندران ملی دیده شود

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به اختلاف فاحش در ارائه خدمات و اعتبارات استان گفت: نظام بودجه‌ریزی برای مازندران ملی دیده شود.

نظام بودجه‌ریزی برای مازندران ملی دیده شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، سید عیسی هاشمی شامگاه پنجشنبه در مراسم افتتاح ساختمان آتش‌نشانی شهرداری رویان بیان داشت: زندگی شهری و شهر شدن روستاها نیاز به زیرساخت‌های لازم دارد که یکی از این زیرساخت‌ها به ویژه در مواقع بحران و حوادث بحث خدمات ایمنی و آتش‌نشانی است.
وی آتش‌نشانان را افرادی دانست که به‌جای خودبینی دگربینی را سرلوحه کار خود قرار دادند و خود را به آتش می‌زنند تا آتش را از مردم دور کنند، کسانی که از جان خود می‌گذرند تا دیگران سالم بمانند.
معاون عمرانی استاندار مازندران، آموزش، توان جسمی، قدرت و دقت را از ضروریات و اولویت‌های یک آتش‌نشان دانست و افزود: این امر نیاز به یک مهره چینی هوشمندانه، عاقلانه و صبورانه دارد تا این افراد به محض وقوع حادثه از آمادگی‌های لازم و تفکر رفع بحران برخوردار باشند.
هاشمی تصریح کرد: شهرهای مازندران زیر ذره‌بین نگاه‌های تیز هموطنان سراسر کشور است و همه هموطنان آرزوی حداقل یک بار سفر و دیدار سواحل شمال را دارند و اقبال آنان به مازندران از سایر نقاط بیشتر است.
وی با اشاره به اینکه جمعیت سرریز مسافران گاهی چند برابر جمعیت ساکن است، اذعان داشت: حتی در روستاهایی که در حالت عادی 20 خانوار زندگی می‌:نند در پیک سفر بیش از 300 خانوار مشاهده می‌شوند و همه نوع خدمات را می‌خواهند.
معاون عمرانی استاندار مازندران تصریح کرد: در آمار بودجه سرانه برخورداری مردم استان مازندران از استان‌های ایلام و کردستان هم پائین‌تر است زیرا به تعبیر بودجه‌نویسان، مازندران استان برخوردار است و کمک‌ها باید به استان‌های غیربرخوردار برود.
وی اذعان داشت: آنان از این امر غافلند که خدمات ارائه شده در مازندران در حد ملی است و برخورداری از اعتبارات در حد محلی است و هرگز جمعیت مسافر را لحاظ نمی‌کنند.
هاشمی متذکر شد: مبلغ یارانه پرداختی به مردم استان 140 میلیارد تومان است و اعتبارات در نظر گرفته شده حدود 170 تا 180 میلیارد تومان و این کافی نیست، برای انجام پروژه‌ها اعتبار ملی لازم است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول