اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده فنی امام محمد باقر(ع) ساری خبر داد:

ارتقای آموزشکده امام محمد باقر(ع) به دانشکده بدون افزایش بودجه

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده فنی امام محمد باقر(ع) ساری بیان داشت: وزرات علوم به شرط عدم ایجاد بار مالی با ارتقای آموزشکده محمد باقر(ع) به دانشکده موافقت کرد و تغییری در بودجه دانشگاه ایجاد نشد.

ارتقای آموزشکده امام محمد باقر(ع) به دانشکده بدون افزایش بودجه
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ناصر صداقتی پور بعدازظهر امروز در جشن آغاز تحصیلی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه امام محمد باقر(ع) شهرستان ساری با اشاره به سوابق تاسیس دانشکده امام محمد باقر(ع) و امکانات موجود دانشکده اظهار داشت: این دانشگاه در حال حاضر با پذیرش دانشجو جدیدالورود در 13 رشته کاردانی و دو رشته کارشناسی مشغول انجام فعالیت است.
وی با اعلام اینکه در سال تحصیلی جدید حدود یک‌هزار و200 دانشجو جذب این دانشگاه شدند، تصریح کرد: دانشکده امام محمد باقر(ع) شهرستان ساری تاکنون زیر نظر آموزش و پرورش اداره می‌شد که در حال حاضر زیر نظر وزرات علوم، تحقیقات و فناوری مشغول فعالیت علمی شد.
این مسئول با بیان اینکه تغییری در بودجه دانشکده با توجه به خروج از وزارت آموزش و پرورش ایجاد نشد، بیان داشت: وزرات علوم به شرط عدم ایجاد بار مالی با ارتقای آموزشکده محمد باقر(ع) به دانشکده موافقت کرد و تغییری در بودجه دانشگاه ایجاد نشد.
رئیس دانشکده فنی امام محمد باقر(ع) ساری با اشاره به موفقیت‌های عملی چشمگیر دانشجویان این دانشکده در مقاطع مختلف علمی یادآور شد: 46 نفر از دانشجویان این دانشکده در رشته‌های مختلف کارشناسی ارشد در دانشگاه‌های مختلف کشور پذیرفته شدند.
وی خواستار ایجاد زمینه مساعد برای جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه توسط مسئولان شد و اذعان داشت: با توجه به اینکه دانشکده امام محمد باقر(ع) تاز از آموزش و پرورش جدا شد نیاز دارد که کادر علمی خود را تقویت کند.
صداقتی‌پور یادآورشد: مجوز جذب اعضای هیئت علمی مهم‌ترین درخواست مسئولان دانشکده است.
وی دیگر مشکلات دانشکده محمد باقر(ع) را کمبود بودجه و کمبود فضای فیریکی دانشکده عنوان کرد و یادآور شد: زمین مدرسه‌ای که در کنار دانشکده امام محمد باقر(ع) وجود دارد متعلق به این دانشکده بود که در حال حاضر از این مجموعه جدا شد.
وی بیان داشت: با اختصاص زمین این مجموعه به دانشکده فنی محمد باقر(ع) بخشی از مشکلات فضای فیزیکی دانشگاه برطرف می‌شود.
رئیس دانشکده امام محمد باقر(ع) شهرستان ساری دیگر برنامه‌های در دست اقدام دانشکده محمد باقر(ع) ساری را تشکیل هیئت امناء دانشکده عنوان کرد.
به گزارش فارس، وی درباره ارتقای رشته‌های تحصیلی گفت: دانشکده محمدباقر(ع) تازه شکل گرفت و ایجاد رشته‌های تکمیلی در این دانشکده نیاز به دو سال زمان دارد.
انتهای پیام/ص20
 
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول