اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اردبیل خبر داد:

تحقق 35 میلیارد تومانی بودجه شهرداری اردبیل

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر اردبیل گفت: ‌در نیمه اول امسال بیش از 35 میلیارد تومان از بودجه شهرداری اردبیل محقق شده است.

تحقق 35 میلیارد تومانی بودجه شهرداری اردبیل
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام محمد‌رضا سرداری صبح امروز در آیین افتتاح پروژه بهسازی بستر و حریم رودخانه بالیخلو در اردبیل اظهار داشت: در سایه یک گفتمان مشترک با مسئولان شهر و شهرداری و تلاش تک تک اعضای شورای شهر اردبیل توانسته‌ایم در انجام بسیاری از کارها و فعالیت‌ها موفق عمل کنیم.
رئیس شورای شهر اردبیل ادامه داد: شورای شهر اردبیل از سال 86 فعالیت خود را با برنامه‌‌ریزی‌ها و تصویب بودجه 32 میلیارد و 500 میلیون تومانی آغاز کرده به طوری که همه ساله شاهد افزایش بودجه شهرداری اردبیل بوده‌ایم.
این مسئول یادآور شد: در سال 87 نیز بودجه مصوب ما 47 میلیارد تومان بود که به همت شهرداری بخش عظیمی از ین بودجه و برنامه‌ر‌یزی مالی محقق شد.
رئیس شورای شهر اردبیل ادامه داد: در سال 88 نیز توانستیم 49 میلیارد تومان بودجه شهر اردبیل را برنامه‌ریزی و مقرر کنیم که در این زمینه نیز بخش عظیمی از خواسته‌ها و نیازمندی‌های ما در اجرای پروژه‌های عمرانی محقق شد.
وی بودجه سال گذشته شهرداری اردبیل را 67 میلیارد و 700 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: در سال گذشته نیز 75 درصد بودجه مصوب ما تحقق یافت و توانستیم بخشی از کارها و فعالیت‌های مصوب و مورد نیاز را انجام دهیم.
سرداری در ادامه بیان داشت: امسال نیز از 86 میلیارد تومان بودجه مصوب 35 میلیارد تومان محقق شده است که با توجه به پایان فصل کاری به نظر می‌رسد این تحقق کمتر از خواسته و مطالبه ما بوده است.
این مسئول یادآور شد: به نظر می‌رسد نتوانیم همه بودجه مصوب امسال را تحقق بخشیم و با درآمدزایی به موقع و کافی بتوانیم پروژه‌های عمرانی، اجرایی و خدماتی را انجام دهیم.
رئیس شورای شهر اردبیل اضافه کرد: در چهار سال عمر شورای سوم که مشغول برنامه‌ریزی و تعقیب اهداف مورد نظر بودیم با احتساب شش ماهه اول امسال شهرداری اردبیل 233 میلیارد تومان با حمایت شهروندان درآمد کسب کرده و توانسته است بخشی از اهداف، برنامه‌ها و طرح‌های عمرانی را محقق کند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرداری ابراز داشت: در برخی از موارد بیش از این مبلغ کار و فعالیت عمرانی و اجرایی در شهر اردبیل به همت کارشناسان و کارگران شهرداری با برنامه‌ریزی و مدیریت درست شورا و شهرداری انجام شده که گاه خارج از توان و ظرفیت بوده است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول