اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اردبیل:

امنیت بستر جامعه مترقی است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: امنیت بستر همیشه جاری جامعه مترقی است که اگر خللی در آن وارد شود نظام اجتماعی به هم می‌ریزد.

امنیت بستر جامعه مترقی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام محمد‌رضا سرداری صبح امروز در جلسه شورای شهر اردبیل که با حضور شهردار و اعضای شورای شهر در اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: پلیس و نیروی انتظامی در برقراری و استمرار امنیت نقش اساسی را ایفا می‌کنند به‌طوری‌که با تلاش شبانه‌روزی پلیس است که احساس امنیت در وجود تک‌ تک شهروندان احساس رضایت و خشنودی را به دنبال دارد.
وی افزود: در سایه تلاش و مجاهدت آنها است که ما با کمترین دغدغه و به‌ راحتی در جامعه مشغول کار و فعالیت و زندگی هستیم و با داشتن کمترین آسیب‌ها در سایه امنیت پایدار به زندگی سعادتمند فکر می‌کنیم.
این مسئول بیان کرد: اگر این امر اتفاق نیفتد توسعه و ترقی شکل واقعی به خود نمی‌گیرد و نمی‌توان تصور کرد که جامعه بدون امنیت دارای چه مولفه‌هایی است که در آن می‌توان ادعای پیشرفت، ترقی و توسعه داشت.
سرداری در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک فرارسیدن میلاد امام رضا (ع) وجود شریف آن حضرت را در سرزمین ایران حامل سعادت و همای خوشبختی توصیف کرد و یادآور شد: در سایه محبت اهل بیت و شفاعت آنها است که در دنیا و عقبی می‌توانیم به فرجام خوب برسیم.
رئیس شورای شهر اردبیل اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران با وجود گزند‌ها و تهدیدهای مختلف تنها با تکیه بر معارف دین و اهل بیت توانسته است از معبر آسیب‌ها بگذرد و به عالی‌ترین درجه اقتدار و عظمت دست یابد.
 
بازار روز طرح کارآفرین است
رئیس شورای شهر اردبیل در ادامه سخنان خود و در بررسی طرح احداث چندین میدان و بازار روز و میوه و تره‌بار در اردبیل اظهار داشت: در شهر ما بیکاری بیداد می‌کند و ما به عنوان خادم این ملت نمی‌توانیم نسبت به این امر بی‌تفاوت باشیم.
وی افزود: چهار سال از عمر شورای سوم و نزدیک به یک‌سال از دوره تمدید شورای سوم گذشته است ولی هنوز نتوانسته‌ایم به برخی از اهداف و آرمان‌ها برسیم.
سرداری ادامه داد: باید با کنار گذاشتن برخی ترس‌ها و واهمه‌های موهوم و خیالی در جذب سرمایه‌گذار و ایجاد فرصت‌های جدید اشغال به دور از برخی حرکت‌ها و هنجارشکنی‌های معمول به گونه‌ای تلاش کنیم تا با راه‌اندازی چنین مجموعه‌هایی زمینه اشتغال برای جوانان ما فراهم شود.
وی از اعضای شورای شهر خواست بدون در نظر گرفتن نحوه اجرا به 10 محل مشخص شده برای دایر شدن بازار روز موافقت کنند که تاکنون بلامانع بودن احداث بازار روز در پنج نقطه تایید شده است.
این مسئول بیان کرد: ما در حد مقدورات باید از همت سازمان میوه و تره‌بار شهرداری در جمع‌آوری وانت‌بارهای میوه فروش در سطح شهر استقبال کنیم و با دادن رای مثبت به احداث این بازار نسبت به برخی امور بی‌تفاوت نباشیم.
وی یادآور شد: این سازمان مدت‌ها است که برنامه‌ها و طرح‌های مشارکتی خود را در زمینه دایر کردن بازار روز ارائه کرده است و شایسته نیست آنها را معطل بگذاریم.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس شورای شهر اردبیل گفت: ‌با تصویب کلیات طرح، سازمان میوه و تره‌بار موظف است با جذب سرمایه‌گذاران و ایده‌های مشارکتی مختلف نحوه اجرا و دایر کردن این بازار را به صورت کارشناسی بررسی و به شورا ارائه کند تا در مورد نحوه اجرای آن تصمیم‌‌گیری شود.
سرداری همچنین از واگذاری مجدد اجرای پل ارجستان به شهرداری ابراز خرسندی کرد و بیان کرد: برای تکمیل این پل به اعتبارات مناسبی نیاز داریم که مسئولان استانی در تکمیل این پل از لحاظ اعتباری شورای شهر را که از نظر درآمدی و بودجه‌ای در وضعیت مناسبی قرار ندارد مساعدت کند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول