اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان جنوبی:

مشکل نبود میدان دام خراسان جنوبی برطرف شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی گفت: باید هر چه سریع‌تر مشکل نبود میدان دام استان برطرف شود تا شاهد وجود دام غیرمجاز‌ در منازل و کشتار غیرمجاز آن در استان نباشیم.

مشکل نبود میدان دام خراسان جنوبی برطرف شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد‌ابراهیم افشاری پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان خراسان جنوبی اظهار کرد: باید اقداماتی انجام شود تا پیش سردخانه‌هایی در شهرستان‌های استان ایجاد شود تا کشتار خانگی دام در منازل به حداقل کاهش یابد.
وی به مشکلات موجود در استان در بخش آب شرب اشاره کرد و افزود: در حال حاضر 10 درصد جمعیت استان به وسیله تانکر آبرسانی می‌شوند که علاوه بر هزینه‌های سرسام‌آور کاری سخت و طاقت‌فرسا است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی به سفر چهارم هیئت دولت به استان اشاره کرد و افزود: امید است در سفر چهارم هیئت دولت به استان مصوبات سفرهای اول تا سوم مورد بررسی قرار گرفته و طرح‌های جایگزین برای مصوباتی که بنا به دلایلی اجرایی نشده است نیز مورد بحث قرار گیرد.
افشاری به طرح پایش سلامت کارکنان دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و ادامه داد: تمام دستگاه‌های اجرایی باید با اجرای این طرح به ارتقای شاخص‌های سلامتی در بین کارکنان دستگاه‌های خود اقدام کنند و پس از اجرا گزارش اقدامات انجام شده را به دانشگاه علوم پزشکی گزارش کنند.
وی ضمن تبریک دهه کرامت به برگزاری مراسم مختلف در استان به مناسبت دهه کرامت اشاره کرد و افزود: در این ایام جشن‌هایی به همین مناسبت از سوی جمعیت زیر سایه خورشید برگزار می‌شود که دستگاه‌های اجرایی باید با این جمعیت در برگزاری هر چه بهتر این جشن‌ها همکاری لازم را داشته باشند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی به هفته سلامت دانش‌آموزان در استان اشاره و عنوان کرد: از 24 تا 30 مهر ماه جاری هفته سلامت دانش‌آموزی نام‌گذاری شده است که همکاری دستگاه‌های ذیربط می‌تواند بسیار موثر باشد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول