اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پشتیبانی امور دام چهارمحال و بختیاری:

کشتارگاه‌های صنعتی طیور در چهارمحال و بختیاری تجهیز می‎شود

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی امور دام چهارمحال و بختیاری گفت: کشتارگاه‌های صنعتی طیور استان به تجهیزات و دستگاه‌های تخلیه کامل بطنی و سورت‌بندی مجهز می‌شود.

کشتارگاه‌های صنعتی طیور در چهارمحال و بختیاری تجهیز می‎شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ناصر رحیمیان بعدازظهر امروز در نشست تنظیم بازار این اداره‌کل اظهار داشت: سورت بندی و عرضه مرغ با کیفیت از مهم‌ترین دلایل این برنامه است.
وی با اشاره به مزایای اجرای این طرح، گفت: ارزش افزوده، سودآوری و ارتقای کیفیت و بهداشت محصول نهایی و دفع کامل مواد زائد از مزایای این طرح است.
رحیمیان افزود: سهام‌داران کشتارگاه‌ها باید در راستای تجهیز کشتارگاه‌های صنعتی طیور به این دستگاه‌ها تسریع تا علاوه بر خود، مردم نیز از مزایای این طرح استفاده کنند.
معاون پشتیبانی امور دام چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در صورت تجهیز کشتارگاه‌ها امکان خرید مرغ مازاد مرغداری‌های این استان مهیا و از ضرر و زیان مرغداران جلوگیری و در بازار مواد پروتئینی تنظیم خواهد شد.
وی در ادامه بر ضرورت توسعه صنایع جانبی در مجاورت مراکز صنعتی این استان تأکید کرد و گفت: ایجاد و توسعه صنایع جانبی و ایجاد مراکز پرورش دام گوشتی در مجاورت این کشتارگاه علاوه بر تأمین نیازهای مصرفی مردم این استان موجب ایجاد اشتغال برای کارجویان نیز خواهد شد.
رحیمیان افزود: بر همین اساس راه‌اندازی طرح بسته‌بندی گوشت قرمز در دومین کشتارگاه صنعتی کشور در دستور کار قرار گرفت.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌‎ریزی‌های صورت گرفته این واحد صنعتی روزانه ظرفیت کشتار 4‌هزار رأس دام سبک و سنگین را دارد.
رحیمیان توزیع گوشت سالم و بهداشتی را از مهم‌ترین مزایای این طرح برشمرد و گفت: استفاده از نیروهای متخصص و ماهر و کاربرد فرآورده‌های دام به ‌منظور استفاده در صنایع دارویی و پوشاک از دیگر مزایای این طرح به ‌شمار می‌رود.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر گوشت بسته‌بندی شده در این کشتارگاه در بازارهای مصرف این استان، شهرهای تهران، اصفهان و چند شهر دیگر در خارج از استان عرضه می‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول