اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری خراسان جنوبی:

جشن‌های دهه کرامت تلاشی برای تحقق آموزه‌های رضوی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری خراسان جنوبی گفت: برگزاری جشن‌های دهه کرامت و زیر سایه خورشید تلاشی در راستای تحقق آموزه‌های رضوی و توصیه بزرگان در عرصه دین و مذهب، مبنی بر ضرورت قدرشناسی از برکات حضور حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) است.

جشن‌های دهه کرامت تلاشی برای تحقق آموزه‌های رضوی است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، معصومه‌السادات جلیلی حسینی پیش از ظهر امروز در جمع خادمان رضوی در بیرجند اظهار کرد: برگزاری این جشن‌ها یا برنامه‌های متعددی از این دست تاثیر بسیار زیادی در جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنیم دارد.
وی از برگزاری جشن دختران شکوفه‌‌های نور همزمان با برگزاری این جشن خبر داد و افزود: سال گذشته اطلاع‌رسانی در مورد این جشن‌ها محدود و دیرهنگام بود و در سال جاری این نقص برطرف شد.
جلیلی حسینی ادامه داد: برگزاری جشن زیر سایه خورشید و حضور خادمان حرم رضوی که پرچم بارگاه حضرت امام رضا(ع) را با خود به همراه دارند، شور و حال معنوی بسیار بالایی در استان ایجاد می‌کنند.
وی با بیان اینکه جوانان سرزمین خورشید هماهنگ‌کننده این جشن هستند، بیان کرد: این جشن با حمایت سازمان‌های مردم نهاد به ویژه سازمان‌هایی که با جوانان در ارتباط هستند، برگزار می‌شود.
مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری خراسان جنوبی برگزاری اینگونه جشن‌ها در دهه کرامت را گامی مؤثر برای تحقق آرمان‌های نظام و ولایت دانست.
جلیلی حسینی تصریح کرد: در حاشیه این جشن سلسله نشست‌های تخصصی برگزار و دختران برتر نیز معرفی خواهند شد.
وی ادامه داد: در راستای تبیین و ترویج فرهنگ رضوی در این جشن به شرکت‌کنندگان محصولات فرهنگی ارائه می‌شود.
مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه خادمان حرم رضوی در شهرستان‌های فردوس، بیرجند و آرین شهر حضور می‌یابند، گفت: در بعضی شهرستان‌ها همزمان با ورود این خدام در بقاع متبرکه غبارروبی این بقاع انجام می‌شود.
 
* خراسان جنوبی دروازه ورود به خراسان رضوی است
وی خراسان جنوبی را دروازه ورود به خراسان رضوی دانست و افزود: این حرکت با توجه به اینکه این استان با خراسان رضوی نزدیکی دارد، می‌تواند در تقویت روحیه معنوی شهروندان اثرگذار باشد.
مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری خراسان جنوبی وظایف مسلمانان و شیعیان را بررسی، مطالعه و تعمق در سیره الهی، سیاسی و اجتماعی معصومان دانست و گفت: باید برای رسیدن به کمال و تعالی انسان‌ها این سیره ائمه را الگو و سرلوحه زندگی خود قرار دهند.
جلیلی حسینی ادامه داد: با الگوگیری از سیره معصومان در بسیاری از مراحل زندگی اعم از ارتباط موثر با دیگران و تعمیق در باورهای دینی و عفاف و حجاب می‌توان به موفقیت رسید.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول