اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره اتحادیه تعاونی‌های مسکن مهر قیروکارزین:

قیروکارزین نماد آغاز مسکن مهر در فارس است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره اتحادیه تعاونی‌های مسکن مهر قیروکارزین گفت: این شهرستان به دلایلی مانند پیشگامی در دریافت پروانه ساختمانی از شهرداری و آماده‌سازی زمین در شهر قیر نماد آغاز مسکن مهر در استان فارس است.

قیروکارزین نماد آغاز مسکن مهر در فارس است

اسماعیل افتخاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قیروکارزین اظهار داشت: پروژه تعاونی مسکن مهر کارگری قیروکارزین در قالب سه فاز و مشتمل بر 21 بلوک است که فاز نخست شامل 128 واحد بوده که در حال دیوارچینی و نازک‌کاری و تأسیسات است .
وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی فاز دوم و سوم اضافه کرد: فاز دوم شامل 112 واحد است که سقف چهارم و در بعضی بلوک‌ها سقف طبقه پنجم نیز به اتمام رسیده و فاز سوم نیز شامل شش بلوک 16 واحدی است .
افتخاری ادامه داد: در فاز سوم نیز بعضی از بلوک‌ها فونداسیون و در تعدادی نیز سقف‌های دوم و سوم طبقات اجرا شده است .
مدیر عامل این تعاونی کارگری با اشاره به فعالیت شش واحد دیگر تعاونی مسکن مهر در شهر قیر خاطرنشان کرد: در تعاونی فرهنگیان، کمیته امداد و شبکه بهداشت که دارای 200 واحد هستند، 80 درصد از عملیات دیوارچینی، گچ و خاک و تأسیسات پروژه‌ها انجام شده است .
وی با بیان اینکه در تعاونی محلی کار اسکلت و سقف‌ها تمام شده و در بعضی از بلوک‌ها گچ و خاک انجام می‌پذیرد، تصریح کرد: در تعاونی کارمندان کار اسکلت و سقف‌ها رو به اتمام است اما در تعاونی بهزیستی به دلیل مشکلات مالی و پیمانکار عملیات پروژه به کندی پیش می‌رود .
رئیس هیئت مدیره اتحادیه تعاونی‌های مسکن مهر قیروکارزین با اشاره به برگزاری جلسات و رایزنی‌های متعدد در این شهرستان و شورای مسکن استان فارس برای رفع مشکل تعاونی بهزیستی عنوان داشت: در این زمینه نتایجی حاصل نشده است و ما از تمام اعضای این تعاونی می‌خواهیم با اقدام به تکمیل آورده به پیشرفت پروژه کمک کنند .
افتخاری با مقایسه وضعیت پیشرفت فیزیکی مسکن مهر در شهر قیر نسبت به شهرهای همجوار ابراز داشت: تعاونی مهر شهر قیر نخستین تعاونی در زمینه دریافت پروانه ساختمانی از شهرداری و همچنین آماده‌سازی زمین در استان است و می‌توان مسکن مهر در شهر قیر را نماد آغاز مسکن مهر در استان فارس دانست .
وی با اشاره به وسعت 23 هکتاری زمین این پروژه و از دست دادن یک سال و دو ماه برای آماده‌سازی به دلیل کوهپایه‌ای و تپه ماهور بودن آن بیان داشت: از لحاظ فنی این زمین مشکلات مالی و اجرایی سختی در پی داشت اما طبق نظریه کارشناسان مسکن و شهرسازی جزو بهترین آماده‌سازی‌ها در سال‌های اخیر بود .
مدیرعامل تعاونی کارگری مسکن مهر قیر ادامه داد: به اذعان نمایندگان ریاست جمهور موقعیت زمین واگذار شده در این شهر با توجه به چشم‌انداز زمین در جایگاه نخست این استان قرار دارد و برای آماده‌سازی زمین بابت هر واحد 2 میلیون تومان هزینه شده است.
انتهای پیام/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول