اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با آغاز سال تحصیلی صورت گرفت؛

سرویس رایگان اتوبوسرانی رشت برای دانش‌آموزان

خبرگزاری فارس: همزمان با بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید، سازمان اتوبوسرانی رشت و حومه برای دانش‌آموزان این شهر سرویس رایگان ارائه کرد.

سرویس رایگان اتوبوسرانی رشت برای دانش‌آموزان
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت به نقل از روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی رشت و حومه، جلال نیک‌فطرت‌شاندهی سرپرست روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی رشت اظهار داشت: با توجه به بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی ناوگان اتوبوسرانی رشت و حومه سرویس رایگان در اختیار دانش‌آموزان قرار داده است.
وی افزود: ارائه این سرویس رایگان با پیشنهاد مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی و موافقت اعضای شورای شهر رشت و شهرداری این شهر صورت گرفته است.
سرپرست روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی رشت و حومه اضافه کرد: بر اساس تصویب کارگروه شورای ترافیک گیلان مقرر شده تا مدارس استان برای سرویس دانش‌آموزان خود با هماهنگی سازمان اتوبوسرانی از مینی‌بوس‌های تحت نظارت که دارای شناسنامه و کد اختصاصی هستند و برای اولیای دانش‌آموزان شناخته شده است، استفاده کنند.
این ئمسئول در پایان اذعان داشت: در غیر این صورت با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی از تردد سرویس‌های غیره جلوگیری به عمل می‌آید.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول