اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل شهری و شوراهای خراسان رضوی:

876 دستگاه اتوبوس مشهد اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای خراسان رضوی گفت: بر اساس مصوبات سفرهای هیئت دولت به استان 876 دستگاه اتوبوس تاکنون به شهرداری مشهد اختصاص یافته است.

876 دستگاه اتوبوس مشهد اختصاص یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، رشید صحابی اظهار داشت: تعداد 623 دستگاه در دور اول سفر هیئت دولت به استان اختصاص یافته است که از این تعداد 576 دستگاه سهم مشهد اعلام و در سال 85 تحویل شد.
وی ضمن اشاره به 260 دستگاه اتوبوس سهمیه استان در مصوبات دور دوم سفرهای ریاست جمهوری افزود: از این تعداد نیز 200 دستگاه سهم مشهد بود که به سازمان اتوبوسرانی این شهرستان تحویل داده شده است.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای خراسان رضوی در ادامه گفت: سهمیه اختصاص یافته وزارت کشور در سال 89 به خراسان رضوی نیز 170 دستگاه بوده که 150 دستگاه آن سهم مشهد مقدس است.
صحابی با بیان اینکه تاکنون 100 دستگاه از این تعداد به شهرداری مشهد تحویل داده شده، اضافه کرد: 50 دستگاه باقی مانده نیز تا پایان مهرماه امسال تحویل داده می‌شود.
وی با اشاره به  مصوبه کارگروه ملی زیارت برای اختصاص  300 دستگاه اتوبوس به مشهد، گفت: این تعداد اتوبوس جهت رفاه حال زائران محترم اختصاص یافته و جزو سهمیه عادی مشهد نیست.
انتهای پیام،/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول