اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته امنیتی انتخابات در آذربایجان غربی:

آسیب‌شناسی انتخابات در دستور کار قرار گیرد

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته امنیتی انتخابات در آذربایجان غربی گفت: آسیب‌شناسی انتخابات در دستور کار قرار گیرد تا شاهد برگزاری هر چه بهتر انتخابات باشیم.

آسیب‌شناسی انتخابات در دستور کار قرار گیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه امیر جلال‌زاده صبح امروز در سمینار فرمانداران شهرهای مختلف آذربایجان غربی که در سالن جلسات شماره یک استانداری آذربایجان غربی تشکیل شد، ‌اظهار داشت: در انتخابات پیش‌رو شاهد بعضی ناملایمات امنیتی و سیاسی خواهیم بود به همین دلایل موقعیت استراتژیک استان و حضور ضد انقلاب و موضوعات مختلف مثل دریاچه ارومیه که روزی موضوعی اجتماعی بود و امروز به موضوعی امنیتی تبدیل شده و موضوع قاچاق می‌تواند تاثیر خود را در این زمینه داشته باشند.
وی با اشاره به برگزاری جلسات کمیته امنیتی انتخابات، تصریح کرد: صورتجلسه این کمیته به فرمانداران ابلاغ شده و باید موضوعات توسط کمیته‌های مختلف در شهرستان‌ها جدی گرفته شود.
این مسئول افزود: در این راستا باید فرمانداری‌ها اقدامات موثری در زمینه عمل به مصوبات این کمیته‌ها انجام دهند و مناسبات و تصمیمات خوبی در زمینه تعاملات استانداری و فرمانداری‌ها در شهرستان‌ها ایجاد شود.
جلال‌زاده خاطرنشان کرد: شناخت و برنامه‌ریزی برای انتخابات مولفه مهمی است که باید دقت کافی در آن شود.
وی ادامه داد: ما به سمت انتخاباتی می‌رویم که دشمن از آن سوء استفاده می‌کند و ضد انقلاب از سوی دیگر در مرزهای آن فعالیت دارد که این امر می‌طلبد تا به مسائل امنیتی بیشتر از این توجه شود.
این مسئول در پایان اذعان داشت: آسیب‌شناسی انتخابات در دستور کار قرار گیرد و مسائلی که در آینده مورد تهدید قرار می‌گیرد را در جلسات شهرستانی مد نظر قرار داده و در برنامه کاری فعالیت‌های خود قرار دهیم.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول