اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مقام معظم رهبری در کردستان:

مشارکت حداکثری در انتخابات نماد قدرت مردمی نظام است

خبرگزاری فارس: نماینده مقام معظم رهبری در کردستان گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس قدرت مردمی نظام را نشان می‌دهد.

مشارکت حداکثری در انتخابات نماد قدرت مردمی نظام است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی سه‌شنبه شب در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان در سنندج، اظهار داشت: هر اندازه که حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد، برای نظام، کشور و استان نیز موثر و مفید خواهد بود.
وی افزود: مشارکت مردم در انتخابات همانند رزمایشی است که تمامی دشمنان در راستای تاثیرگذاری منفی بر آن تلاش می‌کنند اما با حضور گسترده، قدرت مردمی نظام همانند گذشته به تمامی جهانیان ثابت خواهد شد.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان تاکید کرد: لازم است تمامی مسئولان و همچنین اعضای شورای فرهنگ عمومی استان زمینه را برای مشارکت گسترده و حضور حداکثری در انتخابات فراهم نمایند تا بار دیگر دشمنان ناامید و مایوس شوند.
حسینی‌شاهرودی خاطرنشان کرد: اگر چه خدمات نظام اسلامی در کشور قابل قیاس با اوایل انقلاب نیست اما نواقصی نیز وجود دارد که باید نمایندگانی کارآمد، دلسوز و صادق انتخاب شوند تا در راستای حل مشکلات گام‌های اسای بردارند.
وی همچنین بر رعایت اخلاق کاندیداها در ایام انتخابات تاکید کرد و گفت: آنان نه تنها نماینده یک حوزه انتخابیه هستند بلکه نماینده کل کشور هستند و برای ملت ایران و کشور تصمیم‌گیری می‌نمایند.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه با تبریک آغاز هفته نیروی انتظامی، گفت: رسالت نیروی انتظامی تامین امنیت پایدار است که با مشارکت مردم حاصل می‌شود.
وی از امنیت به عنوان یک تولید جمعی نام برد و افزود: امنیت زمانی پایدار می‌شود که سهم مردم در تولید آن پررنگ باشد.
شاهرودی همچنین فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر را بسترساز امنیت اجتماعی خواند و بر نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد.
وی در ادامه نگاه اسلام به اسراف را منحرف کردن انسانیت و سوق دادن آن به سمت حیوانی دانست و گفت: مشکلات اخلاقی ناشی از اسراف بدتر از جنبه‌های اقتصادی آن است.
به گفته نماینده ولی فقیه در استان کردستان، بخش فرهنگی نیازمند همت اعضای شورای فرهنگ عمومی است که باید با تبیین مصداق‌های لازم زمینه‌های جلوگیری از اسراف را فراهم کنند.
حسینی‌شاهرودی در پایان تصریح کرد: اسراف علاوه بر متضرر کردن یک جامعه از نظر اخلاقی، از نظر اقتصادی نیز ضررهایی به جامعه می‌زند تا جایی که سقوط یک جامعه از طریق اسراف تسهیل می‌یابد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول