اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته آموزش ستاد انتخابات استان اصفهان:

همایش منطقه‌ای انتخابات الکترونیکی در اصفهان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته آموزش ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: در صدد همایش آموزش منطقه‌ای انتخابات الکترونیکی در اصفهان هستیم که علاوه بر اصفهان استان‌های یزد و چهارمحال و بختیاری نیز حضور دارند.

همایش منطقه‌ای انتخابات الکترونیکی در اصفهان برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجید پوراحمدی در سومین جلسه ستاد انتخابات استان اصفهان اظهار داشت: با توجه به حرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در برگزاری انتخابات به شیوه الکترونیکی و رایانه‌ای آموزش و پژوهش از اهمیت بالایی برخوردار است لذا منابع انسانی را با برگزاری دوره‌های آموزشی در این خصوص توجیه می‌کنیم.
وی افزود: همچنین برای آموزش مردم به‌ منظور حضور در انتخابات الکترونیکی آموزش‌های لازم را از طریق رسانه‌های جمعی به ویژه صدا و سیما به مردم ارائه می‌دهیم.
رئیس کمیته آموزش ستاد انتخابات استان اصفهان در ارتباط با اقدامات انجام شده کمیته آموزش ستاد انتخابات استان بیان کرد: اجرای برنامه‌های آموزشی با موضوع فناوری اطلاعات، برگزاری برنامه‌های متناسب آموزشی بر اساس شرایط منطقه، ارائه آموزش‌های عمومی برای برگزاری با شکوه و رساندن اطلاعات بیشتر به مردم از جمله اقداماتی است که کمیته آموزش بر عهده داشته و انجام می‌دهد.
وی اضافه کرد: درصدد برگزاری همایش آموزش منطقه‌ای انتخابات الکترونیکی در اصفهان هستیم که علاوه بر اصفهان استان‌های یزد و چهار محال و بختیاری نیز حضور دارند و در پایان نیز گواهی‌نامه فراگیری آموزش الکترونیک انتخابات به افراد اعطا می‌شود.
به گزارش فارس، همچنین در ادامه جلسه حسن مرادی رئیس کمیته حراست ستاد انتخابات استان با بیان اینکه انعکاس اخبار و اطلاعات وقایع حوزه انتخابیه از وظایف این کمیته است، تصریح کرد: بررسی صلاحیت عوامل اجرایی انتخابات و انتخاب آنا، صدور کارت شناسایی و تردد برای دست اندرکاران برگزاری، حفاظت اسناد و مدارک انتخابات، حفاظت فیزیکی محیط‌های انتخاباتی اعم از استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها از جمله وظایف کمیته حراست است.
وی خاطرنشان کرد: همچنین تهیه طرح‌های حفاظت فیزیکی و برآوردهای مربوطه، آمادگی برای تعیین صلاحیت مجریان انتخاباتی، برنامه‌ریزی برای توجیه کارکنان و نیز آکادگی برای صدور کارت شناسایی و تردد عوامل اجرایی از جمله اقدامات کمیته حراست انتخابات است.
انتهای پیام،/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول