اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

حضور حداکثری در انتخابات پایداری به آرمان‎های امام است

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: حضور حداکثری و پرنشاط مردم در انتخابات پایداری ملت به آرمان‎های امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی است.

حضور حداکثری در انتخابات پایداری به آرمان‎های امام است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد قناعت در همایش روسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی منطقه یک کشور اظهار داشت: نهاد شورای هماهنگی تبلیغات بر اساس یک نیاز واقعی شکل گرفت و در طول این سال‎ها همواره بر اساس شناخت لحظه و نیاز به صحنه آمده و نقش خود را ایفا کرده است.
وی تصریح کرد: هرچه زمان به جلو می‎رود و کشور با پیچ و خم‎ها و آزمایش‎های مختلف مواجه می‎شود، بیشتر به نقش و اثرگذاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پی می‎بریم.
استاندار گلستان تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را یکی از ارزنده‎ترین اقدامات امام راحل (ره) دانست و افزود: حضرت امام در اوائل انقلاب بهتر از هر کس دیگری ضرورت چنین نهادی را درک کرد و در واقع چند دهه آینده را پیش‎بینی کرده بود.
قناعت با اشاره به اهمیت و جایگاه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در کشور خاطرنشان کرد: پیاده کردن منویات رهبر معظم انقلاب، از اصلی‎ترین رسالت‎های این نهاد است.
وی با بیان اینکه یکی از شاخص‎های مهم در پیروزی انقلاب اسلامی پیدایش فرهنگ ایثار و شهادت بود، گفت: زنده نگه داشتن این فرهنگ به خصوص در میان جوانان نسل سوم، از مهمترین مسئولیت‎های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.
قناعت با بیان اینکه جوان ایرانی بهترین جوان دنیا است، خاطرنشان کرد: به لطف الهی، نسل سومی‌های ما همانند جوانان اول انقلاب جوانانی ولایی، مصمم، با انگیزه و امیدوار به آینده‎ای درخشان هستند.
استاندار گلستان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص تزریق امید و نشاط به جامعه به‌ویژه در جوانان افزود: حال که در دهه پیشرفت و عدالت قرار داریم، شورای هماهنگی تبلیغات باید با روش‎‌های نوین تبلیغاتی، رسالت‎های خود را به نسل جدید انقلاب منتقل کند.
وی با اشاره به برگزاری انتخابات در کشور گفت: هرچه میزان مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد، امنیت پایدار در کشور رقم خواهد خورد.
قناعت ادامه داد: انتخابات یک نخ سنجش و تعداد شرکت‎کنندگان، یک رقم آماری برای نشان دادن حضور پرنشاط مردم و پایداری ملت به آرمان‎های امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی است.
استاندار گلستان خاطرنشان کرد: مساله انتخابات در ایران بسیار حساس و تعیین‎کننده است و مردم به معنی واقعی کلمه در تعیین سرنوشت خود دست دارند.
پنجمین همایش رؤسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی منطقه یک کشور با حضور استان‎های گلستان، مازندران، گیلان، خراسان رضوی و شمالی، آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، سمنان، قزوین و زنجان از صبح امروز در گرگان آغاز و در حال برگزاری است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول