اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته ناجا صورت گرفت؛

اعزام پزشک به مناطق محروم ریگان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی ‌شهرستان ریگان گفت: به مناسبت هفته ناجا و با همکاری شبکه بهداشت شهرستان ریگان به همراه یک تیم پزشکی معاینه رایگان از مناطق محروم شهرستان ریگان انجام شد.

اعزام پزشک به مناطق محروم ریگان
به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، غلامرضا سام‌نژاد بعد از ظهر امروز در مراسم ویژه نخستین روز از هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: به مناسبت این هفته و با همکاری شبکه بهداشت شهرستان ریگان به همراه یک تیم پزشکی معاینه رایگان از مناطق محروم شهرستان انجام شد.
وی افزود: در این طرح بیش از 300 بیمار به صورت رایگان معاینه شدند.
سام‌نژاد با اشاره به فعالیت‌های نیروی انتظامی در این شهرستان افزود: یکی از اقدامات صورت گرفته راه‌اندازی پاسگاه عباس‌آباد سردار و ناصریه است.
وی تصریح کرد: با توجه به عبور و مرور زیاد در جاده ترانزیتی ریگان چابهار به زودی پلیس راه ریگان ایرانشهر در سه‌راهی گنبکی آغاز به کار می‌کند.
سام‌نژاد بیان کرد: در ارتباط با کشف سوخت قاچاق به عنوان یکی از تهدیدات اصلی شهرستان ریگان در سال گذشته بیش از 150 هزار لیتر کشف شد. 
وی به دیگر کشفیات سال گذشته در شهرستان ریگان اشاره و عنوان کرد: کشف 51 کیلوگرم هروئین، 600 کیلو‌گرم تریاک، درگیری با سه مورد شرور و به هلاکت رساندن دو نفر شرور، کشف 31 لیتر مشروبات الکلی، 91 مورد تجهیزات دریافت از ماهواره، 786 مورد سی‌دی غیر‌مجاز از جمله این موارد است.
سام‌نژاد بیان داشت: کشف شش مورد موتور‌سیکلت‌ و هفت مورد خودرو سرقتی، 60 مورد سلاح جنگی غیر‌مجاز، 243 مورد احشام قاچاق، دستگیری 391 نفر اتباع خارجی و شش نفر زندانی و یک نفر قاتل فراری از دیگر خدمات ناجا در ریگان است.
وی افزود: با حضور فعال و به موقع پلیس راه شهرستان ریگان در تمام‌ مسیرها از سال گذشته تاکنون تنها شش مورد تصادف در این منطقه گزارش شده است.  
سام‌نژاد گفت: با توجه به برقراری امنیت در شهرستان ریگان این منطقه به عنوان امن‌ترین منطقه استان کرمان است.  
وی عنوان کرد: تعداد خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی طی سال گذشته در شهرستان ریگان به ترتیب 220 و 557 مورد بوده است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول